AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Jeg er altså så lei av jeans som ryker etter kort tid. Jeg hadde et par jeans nå som røk etter ca. 10 måneder. Det andre paret, kjøpt samtidig, er tynnslitt i skrittet. De har riktignok vært godt brukt siden jeg kjøpte dem, men tidligere kunne jeg ha buksene i 4-5 år, uten at de mistet fasongen eller ble slitne. Hva er det med jeans produsert nå til dags, som gjør at de ryker så fort? Inntrykket mitt er at jo mer stretch, jo mindre holdbare er jeansene. Dessverre har jeg ikke klart å lete opp så mye annet. Derfor spør jeg etter tips herfra. Det jeg er på jakt etter er noenlunde komfortable jeans som holder på form og farge mer enn bare et par vask, og som holder ut minimum et par års jevnlig bruk. Fint om de ikke koster skjorta, men jeg betaler det jeg må for å få en viss kvalitet. Anonymkode: 73999...847
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Jeg bruker Diesel jeans og synes disse er veldig slitesterke og holder seg bra i flere år. Holder særdeles godt både på farge og fasong. Pris er ca 1200. Ellers har jeg også flere Dr. Denim jeans som også holder seg bra lenge. Pris ca 400. Anonymkode: 4b7e1...249
tirben Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 Frame har veldig gode jeans! Dyre, men jeg jeg kjøper på salg, august og februar, 50%. De holder seg fantastisk bra!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #4 Skrevet 14. november 2017 On 13/11/2017 at 12:59 AM, AnonymBruker said: Jeg bruker Diesel jeans og synes disse er veldig slitesterke og holder seg bra i flere år. Holder særdeles godt både på farge og fasong. Pris er ca 1200. Ellers har jeg også flere Dr. Denim jeans som også holder seg bra lenge. Pris ca 400. Anonymkode: 4b7e1...249 18 hours ago, tirben said: Frame har veldig gode jeans! Dyre, men jeg jeg kjøper på salg, august og februar, 50%. De holder seg fantastisk bra! Tusen takk for tips! Noen tips til konkrete modeller jeg bør se på? Jeg foretrekker skinny jeans, er forholdsvis lang og smal Anonymkode: 73999...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå