Gå til innhold

Grunn til å la meg stresse når jeg ikke hører fra daten hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daten og jeg er blitt enige om å ta ting gradvis og bruke god tid. Bør jeg bli stresset om vi ikke tekster hver dag? Tekstet litt i går kveld (Jeg tok insj), men ingenting i dag. Det har skjedd tidligere også. Begge er opptatt frem t.o.m. i morgen. Kan det være han bare ikke ser poenget med å småprate via SMS? 

Anonymkode: a2401...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen grunn til å stresse!

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ro deg ned, det er helt normalt.

Skrevet

Ingen grunn til å stresse, det kan godt hende han er en av de som ikke har behov for å tekste. 

Skrevet

Nei. Hver dag er slitsomt og overdrevent. Er ikke noe poeng å småprate på sms hver dag, da blir man fort lei av hverandre og har ikke noe mer igjen å prate om når man møtes. 

Anonymkode: a4591...8db

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hver dag er slitsomt og overdrevent. Er ikke noe poeng å småprate på sms hver dag, da blir man fort lei av hverandre og har ikke noe mer igjen å prate om når man møtes. 

Anonymkode: a4591...8db

Det er jo helt sant... takk for svar!

Anonymkode: a2401...9c3

Skrevet

Jeg hadde blitt adskillig mer stresset om jeg datet en som absolutt skulle ha sms-samtaler hver dag. Da hadde jeg blitt gal. Å bli avbrutt hver eneste dag av å måtte svare på hei på deg-sms'er hadde jeg blitt drittirritert av. 

Anonymkode: 4ce2e...67e

Skrevet

Jeg og min date snapper litt hver dag 😍 Såpass må det være i vårt tilfelle ihvertfall - vi er begge to personer som liker mye kontakt. Alle er forskjellige.

Anonymkode: df5f1...1c3

Skrevet

Tror man må være like på det onrådet, ellers vil jo én bli frustrert og én bli lei ganske fort. 

Anonymkode: dada0...c70

• Liker 1
Skrevet

Ser faktisk på det som et tegn på sunnhet, hvis motpart lar deg få tid er det kvalitetstrekk.

Anonymkode: 07405...4a5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...