Gå til innhold

tibake igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Nå er jeg tilbake igjen etter å ha vært borte noen mnd fra forumet. Grunnen til det er brutt forlovelse (lang historie), men nå har vi funnet tilbake til hverandre igjen, og har satt en ny bryllupsdato til 24.juni 2005.

Den siste uka har vi fått gjort masse bryllupsforberedelser, og disse er:

Bestilt time til vielse 24.juni 2005 kl 14.00

Bestilt fotograf

Bestemt oss for cateringselskap og skal prøvesmake maten i dag.

Kjøpt ringer

Bestilt frisør

Reservert lokale

Spurt noen ikke så nære venniner om å servere i bryllupet

Ordnet med musikk

Bestemt oss for hvor vi skal bestille kake fra

Begynt å skrive invitasjoner

Bestilt bryllupsreise

Tror jeg har fått med meg alt nå. Jeg syns vi fikk gjort masse på så kort tid. Kjole og det meste av tilbehøret har jeg kjøpt tidligere, da planen egentlig var å gifte oss nå i januar.

Nå gleder vi oss veldig til den store dagen, men gruer oss litt også fordi jeg ikke er på talefot med svigers (de er grunnen til at bryllupet ble avlyst). Men jeg håper at de snart skal forså at de har oppført seg urimelig og komme seg på bakkenivå innen bryllupsdagen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Brud2005
Skrevet

Hei.

Gratulerer med gjenforeningen med din utkårede, det er alltid så hyggelig når slike ting ordner seg igjen.

Blir spennende å følge planleggingen din, du gifter deg dagen før meg :)

Skrevet

Så flott at dere har funnet tilbake tilhverandre!

Lykke til med den videre planleggingen og håper det ordner seg mellom deg og svigers :)

Skrevet

Har faktisk lurt på hvor det har blitt av deg

:klem:

godt å høre at det har ordnet seg for dere. :)

lykke til videre, og håper svigers skjønner hva de har gjort. Vet alt om unødvendig press fra den kanten :wink: :evil:

Skrevet

Tusen takk for svar og støttende ord! Svigers vet nok hva de har gjort, men så sta som de er, kommer det nok til å ta tid før de innrømmer det.

Men det viktigste for meg er, at min kjære støttet meg hele veien og selv om jeg skjønte at vi måtte utsette bryllupet, så visste jeg at kjærligheten år var altfor sterk til at de kunne ødelegge forholdet helt.

Så nå er vi tilbake for fullt med planleggingen, så jeg kommer nok til å mase litt på dere fremover :)

Skrevet

Det var en gledelig nyhet! Lykke til!

Skrevet

Blir spennende å følge deg frem mot bryllupet. Krysser fingrene for at det ordner seg med svigers!

Skrevet

Så hyggelig å høre at ting har ordnet seg igjen. Svigers får kolmme i andre rekke, eller enda lenger ut i rekka. Kos dere sammen og ikke la dem ødelegge for dere!

LYKKE TIL! :bryllup:

Skrevet

Så herlig at det ordner seg :-) Ikke la andre komme i veien for deres lykke

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Godt å høre at det har ordnet seg for dere. Lykke til med planleggingen!

Krysser fingrene for at svigers endrer holdningene sine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...