AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Min exkjæreste sømfarer dette forumet under "samliv og kjærlighetsrelasjoner" og leter etter innlegg han tror jeg har skrevet. Og gir seg selv håp og triste tanker da det virkelig kan være hva som helst. Han forteller dette til venner som igjen forteller det til meg. Jeg har latt være å skrive der inne i ukesvis nå pga dette. Men likevel finner han innlegg han mener på jeg har skrevet og lagér jo seg en illusjon av mine tanker og følelser. Hvordan få han til og slutte med dette? Eller skal jeg bare la det forbigå og la han tror og synse det han vil? Det er jo bare han som blir ødelagt av dette. Ikke jeg. Men... Ja.. Det plager meg liksom også. Men kan jo og bare la det ligge. Jeg bare synes det kan bli farlig på et vis at han skal gå rundt og annta og tro ting som ikke stemmer Anonymkode: fa7e0...040
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Det nekleste er da vel det luretse, å logge ut av foruemt? Anonymkode: 9214e...9fa
Cata Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Uansett hva du gjør eller ikke gjør kommer han vel til å fortsette med det en stund framover ? Og siden du ikke skriver inne på det forumet så blir det bare ville gjetninger fra hans side. Skjønner du synes det er ubehagelig, men kan ikke se du kan si eller gjøre noe som endrer situasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 9 timer siden, Cata skrev: Uansett hva du gjør eller ikke gjør kommer han vel til å fortsette med det en stund framover ? Og siden du ikke skriver inne på det forumet så blir det bare ville gjetninger fra hans side. Skjønner du synes det er ubehagelig, men kan ikke se du kan si eller gjøre noe som endrer situasjonen. Ja d er veldig ubehagelig i den form at han tror jeg føler og mener ting som jeg ikke har skrevet en gang. Det er vel bare og la det ligge da. Hvis jeg sier noe kan det hende han blir enda mer intens. Anonymkode: fa7e0...040
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Han blir paranoid av kg.? Anonymkode: 83be3...58d
Perle Skrevet 13. november 2017 #6 Skrevet 13. november 2017 Men siden dette nå din eks, hvilken rolle spiller det hva han tror, tenker og mener? At han kaster bort tiden sin på spekualsjoner om hva du eventuelt kansje skriver her inne er jo hans problem. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 Ja d er jo sant. Jeg behøver faktisk ikke bry meg med det. Faktisk. Det føltes bare så ubehagelig og ekkelt. Men ja. D er jo hans problem ja. Ikke mitt. D er sant. Takk Anonymkode: fa7e0...040
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 Si til han at ikke hele verden dreier seg om han og at mange par har samme type problemer som dere hadde. Om han føler at alle innlegg her inne treffer han så bør han revurdere seg selv som kjæreste og heller ta tak i de problemområdene han føler treffer han og endre seg, enn å sutre over at det potensielt er du som kan ha skrevet det. Anonymkode: 4ee27...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå