Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gaaah! 

Er i starten av ett nytt bekjentskap og jeg trodde ikke det var noen jeg skulle bli 'betatt" av..

Det passer seg vel ikke helt heller siden vi er kollegaer også i en relativt liten bedrift..

Og vi er begge damer.. 

Men så var det disse små tingene da.. Tror ikke kollegan svinger den veien, men er litt usikker også..

Her er det vel bare å fokusere på å gjøre jobben og håpe det går bra, uavhengig av utviklingen.. 

Bor på ett lite sted hvor alle kjenner alle også.. 

Ikke lett det her..

Noen i samme båt eller liknende erfaring av noe slag? 

Hilsen småbetatt dame.. 🙈

Anonymkode: 5ceaf...2a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, er skeiv og dette skjer meg oftere også! Skjer stadig at jeg blir betatt av andre kvinner.

Men jeg har samboer så det blir så klart ikke noe av. Hvorfor ikke snakke med henne? Bli kjent, kansje dere har god kjemi.

Anonymkode: 4863c...df2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er skeiv og dette skjer meg oftere også! Skjer stadig at jeg blir betatt av andre kvinner.

Men jeg har samboer så det blir så klart ikke noe av. Hvorfor ikke snakke med henne? Bli kjent, kansje dere har god kjemi.

Ja, lite sted, liten bedrift, nye kollegaer. Kjør på. Perfekt oppskrift på et godt arbeidsforhold. 

Gjelder ikke regler om seksuell trakassering på arbeidsplasser for kvinner? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Takk for at du svarer.

Tror nok det er litt for tidlig for å " ta snakken" enda. Men jeg føler vi har en god kjeminså langt.

Jeg liker ikke tanken på å bli betatt av alle nye jeg blir kjent med heller, vil ikke at folk skal tro jeg ser på alle nye bekjentskap som potensielle kjøresteforhold. Skeive trenger jo venninner også.

Ikke er jeg av det skeive avslaget som " hopper" på alle heller. Så jeg går nok heller varsomt fram.. 

Og som nestemann påpeker, må man vel være litt forsiktig i forhold til trakassering. 

Vil jo ikke hun skal føle det slik heller.. 

TS 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Takk for at du svarer.

Tror nok det er litt for tidlig for å " ta snakken" enda. Men jeg føler vi har en god kjeminså langt.

Jeg liker ikke tanken på å bli betatt av alle nye jeg blir kjent med heller, vil ikke at folk skal tro jeg ser på alle nye bekjentskap som potensielle kjøresteforhold. Skeive trenger jo venninner også.

Ikke er jeg av det skeive avslaget som " hopper" på alle heller. Så jeg går nok heller varsomt fram.. 

Og som nestemann påpeker, må man vel være litt forsiktig i forhold til trakassering. 

Vil jo ikke hun skal føle det slik heller.. 

TS 

Trakassering er å forulempe,plage, utsette for ubehageligheter. DET gjør du jo ikke. Trakasserer man er man jo ikke helt god i nøtta.

Å bli betatt er er sånn som skjer, ingen big deal. Du hopper ikke på henne om du snakker med henne. du plager henne ikke bare fordi du liker henne. Hadde selv synes at det var hyggelig at noen syntest jeg var interessant og ønsket å bli kjent.  

Skrevet
På 12.11.2017 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Trakassering er å forulempe,plage, utsette for ubehageligheter. DET gjør du jo ikke. Trakasserer man er man jo ikke helt god i nøtta.

Å bli betatt er er sånn som skjer, ingen big deal. Du hopper ikke på henne om du snakker med henne. du plager henne ikke bare fordi du liker henne. Hadde selv synes at det var hyggelig at noen syntest jeg var interessant og ønsket å bli kjent.  

Jaja.  Håper hun syntes det er like hyggelig som deg, for jeg føler jeg gir litt vel mye av meg selv til henne.. 

Jeg er kanskje litt for mye "på", men jeg føler det er en liten gjensidig greie tilbake. Eller så er det bare noe jeg innbiller meg.. Det er litt koselig på jobb om dagen da iallefall.. 😏

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...