Tibbie Skrevet 13. november 2017 #21 Del Skrevet 13. november 2017 Så ferdig siste sesong i går Jeg elsker karakterene, spesielt Dustin! Tipper at det vil komme en sesong tre, og jeg skal selvfølgelig se den også : ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #22 Del Skrevet 13. november 2017 16 timer siden, Drikkeflaska skrev: Jeg har vel sett 4-5 episoder, og må si jeg ble skuffet. Har hørt så utrolig mye bra, men kan ikke si den holder til forventningene.. Enig. Sykt skuffa. Hypet overalt. Men hva fikk man se? En helt ordinær serie med dårlig skuespill, svakt manus, og kanskje til og med mer forutsigbart enn hva Game of Thrones har blitt i den siste sesongen. Så enkel/billig "underholdning". Jeg sitter bare og tenker "neeei, så teit", "neeei, så idiotisk" hele tiden. Akkurat ferdig med sesong 1, pleier å se på Netflix på bussen til jobb, men om det er riktig at neste sesong er enda dårligere så blir det nok ikke noe jeg vil kaste bort tiden på. Anonymkode: a2b85...f58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 13. november 2017 #23 Del Skrevet 13. november 2017 Meget svak serie, rett og slett. Så mye tåpeligheter at man knapt vet hvor man skal begynne Synd, for den kunne jo vært bra, selve ideen er ikke så verst, men gjennomføringen uhyre svak og preget av alle klisjeer som har vært benyttet utallige ganger gjennom TV-historien, som de som har sett litt TV bør være møkk lei av for lenge siden. Jeg er i hvert fall det. Hadde et lite håp om at denne serien skulle være bra, etter å ha lest den ene rosende omtalen etter den andre, men dessverre var den ikke det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #24 Del Skrevet 13. november 2017 Du må faktisk følge med, og se hele. (altså ikke sitte på mobilen samtidig og misse småfakta osv, slik mange bommer på). Den er så fantastisk, om man følger helt med Anonymkode: 11b10...abe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drikkeflaska Skrevet 13. november 2017 #25 Del Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må faktisk følge med, og se hele. (altså ikke sitte på mobilen samtidig og misse småfakta osv, slik mange bommer på). Den er så fantastisk, om man følger helt med Anonymkode: 11b10...abe Nå har jeg som sagt bare sett 4-5 episoder, men er det noe helt uforutsett og utrolig som skjer om man følger ekstra med? Den har i alle fall hittil vært for kjedelig til at jeg kan ha full konsentrasjon på hele tiden.. Den fremstår alt for forutsigbar, og jeg er heller ikke særlig fan av hovedpersonene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #26 Del Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Drikkeflaska skrev: Nå har jeg som sagt bare sett 4-5 episoder, men er det noe helt uforutsett og utrolig som skjer om man følger ekstra med? Den har i alle fall hittil vært for kjedelig til at jeg kan ha full konsentrasjon på hele tiden.. Den fremstår alt for forutsigbar, og jeg er heller ikke særlig fan av hovedpersonene. Dersom man ikke følger med, blir de beste filmene som regel "kjedelige". For sånne personer, er sånn hjernedød, lett og basice programmer det beste, slike man ikke "må" følge med på liksom. Anonymkode: 11b10...abe 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #27 Del Skrevet 13. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du må faktisk følge med, og se hele. (altså ikke sitte på mobilen samtidig og misse småfakta osv, slik mange bommer på). Den er så fantastisk, om man følger helt med Anonymkode: 11b10...abe Hehe, du mener dette er en serie hvor man risikerer å gå glipp av viktige detaljer, a la The Wire? Morsomt, er jo sjelden man har en serie hvor man blir foret såpass med teskjeer som i denne serien. Anonymkode: cffb0...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #28 Del Skrevet 13. november 2017 1 time siden, Drikkeflaska skrev: Nå har jeg som sagt bare sett 4-5 episoder, men er det noe helt uforutsett og utrolig som skjer om man følger ekstra med? Den har i alle fall hittil vært for kjedelig til at jeg kan ha full konsentrasjon på hele tiden.. Den fremstår alt for forutsigbar, og jeg er heller ikke særlig fan av hovedpersonene. Nei. Serien er ikke bedre. Kjedelig er det rette ordet. Årets/fjorårets hype. Uforståelig at så mange mener dette er bra. Anonymkode: cffb0...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 14. november 2017 #29 Del Skrevet 14. november 2017 På 13.11.2017 den 22.35, AnonymBruker skrev: Nei. Serien er ikke bedre. Kjedelig er det rette ordet. Årets/fjorårets hype. Uforståelig at så mange mener dette er bra. Anonymkode: cffb0...c40 Tja, folk har ulik smak, og det er jo greit. Jeg elsker serien, karakterene, musikken og alle 80-tallsreferansene, ettersom jeg var tenåring på 80-tallet☺️ Så vidt jeg har forstått, var en av hovedideene bak serien nettopp å lage en hyllest til 80-tallets spenningsfilmer, og det har de klart bra, synes jeg. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #30 Del Skrevet 19. november 2017 Millie Bobby Brown kommer til å bli en av tidenes skuespillere. Hun er helt makaløs. Ikke bare som skuespiller, men også som person. Hun er helt rå. Sjekk ut diverse intervjuer med henne på youtube. Hun er bar 13 år, men fremstår moden som en voksen person. Det er umulig å tenke på at hun er så ung når hun snakker. Så er hun også en ekstremt dyktig sanger. Dette er utvilsomt en gigantisk stjerne som er i ferd med å vokse frem. Mektig imponert. Anonymkode: 930ef...41a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #31 Del Skrevet 19. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Millie Bobby Brown kommer til å bli en av tidenes skuespillere. Hun er helt makaløs. Ikke bare som skuespiller, men også som person. Hun er helt rå. Sjekk ut diverse intervjuer med henne på youtube. Hun er bar 13 år, men fremstår moden som en voksen person. Det er umulig å tenke på at hun er så ung når hun snakker. Så er hun også en ekstremt dyktig sanger. Dette er utvilsomt en gigantisk stjerne som er i ferd med å vokse frem. Mektig imponert. Anonymkode: 930ef...41a Er du agenten hennes i det norske markedet? Anonymkode: cffb0...c40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #32 Del Skrevet 19. november 2017 Elsker stranger things Den er med barn i hovedrollene fordi den skal ta oss voksne tilbake til barndommen:) Elsker referansene de har fra D&D bl.a. Også mange referanser fra 80-talls filmer. Jeg er vel i overkant interessert i fantasy, man burde vel være det for å like serien. Anonymkode: 36482...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prague Skrevet 19. november 2017 #33 Del Skrevet 19. november 2017 Jeg likte de kjempegodt! Synes første sesong var best. 80-talls referansene er morsomme, og det er like mye en koselig serie, for veldig skummel er den ikke, og jeg er ei pyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 19. november 2017 #34 Del Skrevet 19. november 2017 Dette har blitt en av mine favorittserier. Jeg forventet ingenting når jeg begynte å se den og ble overrasket over hvor godt jeg likte den! Synes sesong 1 er best. Digger introen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #35 Del Skrevet 19. november 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du agenten hennes i det norske markedet? Anonymkode: cffb0...c40 Wow, rene komikeren du. Jeg er fullstendig enig med ab du siterer, og nei, jeg er ikke agenten hennes i det norske markedet. Alle med øyne kan se at den jenta har en stor framtid i bransjen og har alle faktorene til å bli en a-kjendis. Anonymkode: d2f1e...ac4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #36 Del Skrevet 19. november 2017 3 timer siden, TulleJenny skrev: Dette har blitt en av mine favorittserier. Jeg forventet ingenting når jeg begynte å se den og ble overrasket over hvor godt jeg likte den! Synes sesong 1 er best. Digger introen! Helt enig med deg! Helt fram til litt over halvparten. Det som overrasket meg var hvor dårlig den var, sett i forhold til hypen. Som alt er nevnt: en helt ordinær serie hvor de har samlet sammen alle klisjeer gjennom TV-historien. Anonymkode: cffb0...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 19. november 2017 #37 Del Skrevet 19. november 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg! Helt fram til litt over halvparten. Det som overrasket meg var hvor dårlig den var, sett i forhold til hypen. Som alt er nevnt: en helt ordinær serie hvor de har samlet sammen alle klisjeer gjennom TV-historien. Anonymkode: cffb0...c40 Det er en god serie altså, men om det er på høyde med feks The Sopranos eller The Wire er en annen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2017 #38 Del Skrevet 19. november 2017 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg! Helt fram til litt over halvparten. Det som overrasket meg var hvor dårlig den var, sett i forhold til hypen. Som alt er nevnt: en helt ordinær serie hvor de har samlet sammen alle klisjeer gjennom TV-historien. Anonymkode: cffb0...c40 En helt ordinær serie sier du. Som alle andre serier med andre ord. At den ikke skiller seg ut. Kan du nevne hva som gjør den så ordinær, og lik alt annet av TV serier? Samlet alle klisjeer i TV historien sier du. En ganske stor påstand må jeg si. TV-historien er virkelig en lang historie også som strekker seg mange generasjoner tilbake. Her snakker vi virkelig mange klisjeer gjennon tidene, i alle tusenvis av TV serier som er laget. Kan du nevne alle disse klisjeene du snakker om? Eller kaster du bare ut påstander nå uten noe slags dybde eller fakta? Det er helt greit å ikke like en serie, men da kan man også bare si det uten å komme med feilaktige argumenter. Er meget spent nå på svar. Anonymkode: d2f1e...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #39 Del Skrevet 20. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: En helt ordinær serie sier du. Som alle andre serier med andre ord. At den ikke skiller seg ut. Kan du nevne hva som gjør den så ordinær, og lik alt annet av TV serier? Samlet alle klisjeer i TV historien sier du. En ganske stor påstand må jeg si. TV-historien er virkelig en lang historie også som strekker seg mange generasjoner tilbake. Her snakker vi virkelig mange klisjeer gjennon tidene, i alle tusenvis av TV serier som er laget. Kan du nevne alle disse klisjeene du snakker om? Eller kaster du bare ut påstander nå uten noe slags dybde eller fakta? Det er helt greit å ikke like en serie, men da kan man også bare si det uten å komme med feilaktige argumenter. Er meget spent nå på svar. Anonymkode: d2f1e...ac4 Det kunne vært skrevet en bok om dette, men det vil jeg ikke ta meg tid til. Hadde jeg sett hele sesong 1 på nytt kunne jeg skrevet noen sider om hver episode hvorfor det er så dårlig. Men nøyer meg heller med noen få punkter, dvs. relativt få, sammenlignet med de man kunne ha nevnt -Endimensjonale karakterer uten dybde. Det gjelder vel alle. Eleven er kanskje et hederlig unntak. -Plot armour. I første episode skyter «de onde» kafeeieren uten å nøle. Hopper bryter seg inn i basen deres to ganger. Men han dreper de ikke, ei heller holder de han fanget selv om han er en åpenbar trussel. For viktig karakter? -Ond blir god. Steve sin karakterutvikling i sesong 1. En jævla klisje. Kommer tilbake i reneste Han Solo-vis og deltar i slagsmålet mot monsteret.. Nuff said -Oppkonstruerte, ulogiske krangler, spesielt mellom guttene. Gir ingen mening, er som krangelen mellom Sansa og Arya i siste sesong av Game of Thrones -Forutsigbarhet. Hele forbanna tiden skjer det ting som er så lett å skjønne i forkant at det bare er kjedelig. Nancy gir Jonathan en gave i slutten av sesongen. Hvor mange skjønte ikke umiddelbart at det var er kamera? Eleven og de «onde» guttene. Hvor mange skjønte ikke straks at Eleven kommer til å finne på noen sprell med sine superkrefter slik at disse «onde» guttene får sin straff for å være «onde»? At den ondeste onde gutten, som er spilt av en barneskuespiller som overhodet ikke klarer å gjøre rollen troverdig, plutselig finner ut at han skal drepe Mike er litt vel over the top for å si det mildt. Men så kommer jo Eleven uventet fra intet med superkreftene sine og redder dagen. Og det var det vel ingen som kunne forutse, nei.. -Lettvinte løsninger, i tillegg til det alt nevnt over er alt hvor naturfaglæreren er involvert spesielt idiotisk -Den usympatiske eksmannen er i seg selv en klisje -Hopper som hjelper til fordi han selv har mistet datteren sin, en superklisje -Uforståelige deler ved historien. Et vanvittig spetakkel settes i gang fordi Will Byers er forsvunnet. Landsbyen på hodet. Barbara, da? Ingen bryr seg -«De onde» er også en klisje i seg selv -Den populære jenta og nerden. Nancy som liker denne nerden som tar snikbilder av henne gjennom vinduet til typen hun dater -Eleven redder øyeblikket med superkreftene sine på forutsigbart vis gang på gang, det er jo ikke engang spennende -Spenningshøydepunkter på rekke og rad som ikke er spennende, like dårlig som sesong to og senere av Prison Break -Monsteret skremmer, men gidder aldri faktisk ta noen, ikke litt spennende, plot armour hele veien. Bortsett fra Barbara, da, hun ble tatt, men ingen brydde seg Ser The Wire og Sopranos er nevnt som eksempler på serier på et ganske så annet nivå. Se dem, de er det motsatte av Stranger Things i det aller meste. Jeg gjentar: etter hypen hadde jeg forventet en bra serie, ikke på nivå med The Wire og Sopranos, selvsagt, men at det viste seg å være så dårlig som det var, det hadde jeg ikke forventet. Anonymkode: cffb0...c40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #40 Del Skrevet 20. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kunne vært skrevet en bok om dette, men det vil jeg ikke ta meg tid til. Hadde jeg sett hele sesong 1 på nytt kunne jeg skrevet noen sider om hver episode hvorfor det er så dårlig. Men nøyer meg heller med noen få punkter, dvs. relativt få, sammenlignet med de man kunne ha nevnt -Endimensjonale karakterer uten dybde. Det gjelder vel alle. Eleven er kanskje et hederlig unntak. -Plot armour. I første episode skyter «de onde» kafeeieren uten å nøle. Hopper bryter seg inn i basen deres to ganger. Men han dreper de ikke, ei heller holder de han fanget selv om han er en åpenbar trussel. For viktig karakter? -Ond blir god. Steve sin karakterutvikling i sesong 1. En jævla klisje. Kommer tilbake i reneste Han Solo-vis og deltar i slagsmålet mot monsteret.. Nuff said -Oppkonstruerte, ulogiske krangler, spesielt mellom guttene. Gir ingen mening, er som krangelen mellom Sansa og Arya i siste sesong av Game of Thrones -Forutsigbarhet. Hele forbanna tiden skjer det ting som er så lett å skjønne i forkant at det bare er kjedelig. Nancy gir Jonathan en gave i slutten av sesongen. Hvor mange skjønte ikke umiddelbart at det var er kamera? Eleven og de «onde» guttene. Hvor mange skjønte ikke straks at Eleven kommer til å finne på noen sprell med sine superkrefter slik at disse «onde» guttene får sin straff for å være «onde»? At den ondeste onde gutten, som er spilt av en barneskuespiller som overhodet ikke klarer å gjøre rollen troverdig, plutselig finner ut at han skal drepe Mike er litt vel over the top for å si det mildt. Men så kommer jo Eleven uventet fra intet med superkreftene sine og redder dagen. Og det var det vel ingen som kunne forutse, nei.. -Lettvinte løsninger, i tillegg til det alt nevnt over er alt hvor naturfaglæreren er involvert spesielt idiotisk -Den usympatiske eksmannen er i seg selv en klisje -Hopper som hjelper til fordi han selv har mistet datteren sin, en superklisje -Uforståelige deler ved historien. Et vanvittig spetakkel settes i gang fordi Will Byers er forsvunnet. Landsbyen på hodet. Barbara, da? Ingen bryr seg -«De onde» er også en klisje i seg selv -Den populære jenta og nerden. Nancy som liker denne nerden som tar snikbilder av henne gjennom vinduet til typen hun dater -Eleven redder øyeblikket med superkreftene sine på forutsigbart vis gang på gang, det er jo ikke engang spennende -Spenningshøydepunkter på rekke og rad som ikke er spennende, like dårlig som sesong to og senere av Prison Break -Monsteret skremmer, men gidder aldri faktisk ta noen, ikke litt spennende, plot armour hele veien. Bortsett fra Barbara, da, hun ble tatt, men ingen brydde seg Ser The Wire og Sopranos er nevnt som eksempler på serier på et ganske så annet nivå. Se dem, de er det motsatte av Stranger Things i det aller meste. Jeg gjentar: etter hypen hadde jeg forventet en bra serie, ikke på nivå med The Wire og Sopranos, selvsagt, men at det viste seg å være så dårlig som det var, det hadde jeg ikke forventet. Anonymkode: cffb0...c40 Der fikk du sagt det. Herlighet så utrolig det er at en så elendig serie kan bli så populær. Det er vel et tegn på at det er lite bra på TV for tiden. Game of Thrones som liksom skal være det beste suger også for tiden. Anonymkode: a2b85...f58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå