AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 På vgs hadde jeg R2 som valgfag i tredje klasse, og ble ikke fornøyd med eksamenskarakteren. Kan jeg ta opp et annet fag (Politikk og menneskerettigheter) og bytte ut R2 med det faget på vitnemålet? Hvis det går, må det faget jeg bytter ut R2 med også ha skriftlig eksamen? Anonymkode: 8520f...25f
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: På vgs hadde jeg R2 som valgfag i tredje klasse, og ble ikke fornøyd med eksamenskarakteren. Kan jeg ta opp et annet fag (Politikk og menneskerettigheter) og bytte ut R2 med det faget på vitnemålet? Hvis det går, må det faget jeg bytter ut R2 med også ha skriftlig eksamen? Anonymkode: 8520f...25f Du kan bytte ut fag ja, jeg tviler på at eksamensformen må være den samme - det høres litt praktisk vanskelig ut. Ta en telefon til rådgivere på skolen du gikk på? Eventuelt ta en telefon til Utdanningsdirektoratet Anonymkode: 840fc...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå