AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 vi får snart COS-butikk i min by, og jeg gleder meg! Elsker COS, men har bare tre plagg fra før. Det ene viste seg å ha nokså dårlig kvalitet, det andre middels, og det tredje bra. Så jeg er nysgjerrig på hvilke erfaringer dere har med COS? er spesielt interessert i hvordan kvaliteten er på fine kvaliteter som silke, kasjmir og merino. Og yttertøy. Anonymkode: d2024...da6
Kladd Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Alt jeg har kjøpt på COS har hatt bra kvalitet. Har kjøpt ting i bomull og ull. Har blant annet en ullcardigan jeg har hatt i kanskje 6 år - den får jeg rett som det er spm. om jeg har kjøpt ny nå. Tror den er i merino. Yttertøy har jeg ikke prøvd, synes det er litt for stort og posete på meg. Skulle ønske vi fikk COS her også.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: vi får snart COS-butikk i min by, og jeg gleder meg! Elsker COS, men har bare tre plagg fra før. Det ene viste seg å ha nokså dårlig kvalitet, det andre middels, og det tredje bra. Så jeg er nysgjerrig på hvilke erfaringer dere har med COS? er spesielt interessert i hvordan kvaliteten er på fine kvaliteter som silke, kasjmir og merino. Og yttertøy. Anonymkode: d2024...da6 Hvilken by da? Elsker cos! Anonymkode: 0b71a...640
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Jeg elsker COS. Gleder meg til den åpner i Stavanger på torsdag! Anonymkode: f8020...36e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2017 #5 Skrevet 17. november 2017 På 12.11.2017 den 21.22, AnonymBruker skrev: Hvilken by da? Elsker cos! Anonymkode: 0b71a...640 Stavanger Anonymkode: d2024...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå