Gå til innhold

Hva kan en 10-årig gutt tenkes å interessere seg for? (julegave)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å kjøpe julegave til en 10-årig gutt i familien. Hans eneste interesser er visstnok mobilen, hva i all verden skal jeg kjøpe?
Jeg tenkte litt på lego, men de kommer til å rote bort delene ganske fort så det virker litt som bortkastede penger.

Noen som har tips?

Anonymkode: bce0e...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på kino, eller i klesbutikk. 

Sier gutten selv at interessene er kun mobilen eller er det foreldrene? 

Hør om det er noe han trenger? Ullundertøy? 

Driver han med noen fritidsaktiviteter? Kanskje hantrenger noe i forbindelse med det?  Eks fotballkort 

Skrevet

Google Play/Apple Store-gavekort? Til mobil/nettbrettspill som koster penger ;)

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, ForestRun skrev:

Gavekort på kino, eller i klesbutikk. 

Sier gutten selv at interessene er kun mobilen eller er det foreldrene? 

Hør om det er noe han trenger? Ullundertøy? 

Driver han med noen fritidsaktiviteter? Kanskje hantrenger noe i forbindelse med det?  Eks fotballkort 

Noen gode tips, takk for innspill.
Det er foreldrene som sier at hans eneste interesse er mobilen. Han driver ikke med noe på fritiden av div. årsaker, så det er ingen hobbyer jeg kan supplere på.

TS

Skrevet
7 minutter siden, Sulfina skrev:

Google Play/Apple Store-gavekort? Til mobil/nettbrettspill som koster penger ;)

Takk, skal høre med foreldrene om det er det eneste som er aktuelt. Kanskje det kommer noe mer konkret da.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Calandria skrev:

Spør hva han ønsker seg

Har spurt. Svaret var: "Ikkeno'."
Så da må jeg spørre andre om tips. :klo:

Skrevet

Min 10 åring ønsker seg vel omtrent alt som vises på reklame av leker. Men det er veldig mye ræl der ute.

Gavekort på Google Play/Apple store er også et ønske her, så det er nok ikke så dumt. 

Anonymkode: 7660c...3f6

Skrevet

Min 10 åring , ønsker seg minecraft ting:) Hva med å kjøpeminecraft t-shirt eller genser==?

Skrevet

Hva driver han med på mobilen, da? Om det er et spill, kan du kanskje kjøpe klær/ting med motiv fra det spillet?

Anonymkode: a6c74...c5f

• Liker 1
Skrevet

De ti-åringene jeg kjenner ønsker seg ting til mobil eller data. Minecraft er en stor hit her. I tillegg til diverse legopakker

Har han spillkonsoller/data så kan man kjøpe gavekort i spillbutikk/steam eller lignende

Skrevet

Deksel :fnise: 

Anonymkode: ce1ce...da1

Skrevet

itunes kort, payex kort eller fifa gull :)

Anonymkode: 8adf3...96a

Skrevet

Bøker som heter "Kattekrigerne". Forøvrig ville jeg KREVD ønskeliste fra foreldrene, og du/de kan bare fortelle ham at kommer det ingen ønsker, får han sokker. Kjøp så sportsokker hvis det ikke kommer noe.

Skrevet

Så dropp å gi han noe. Pakk en tomeske pent inn. Da får han jo det han ønsker seg, nemlig "ikkeno":fnise:
Er ment ironisk, men hadde vært fristende å gjennomføre.

Trist at det har gått så langt at barn ikke lenger har noen ønsker.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt lego, for å vise at det finnes andre ting ute i verden enn mobilen :)

Skrevet

Hva med et sånt tryllesett eller forskningssett.. eller hva det heter. Sånt man får kjøpt på teknisk museum:) 

Anonymkode: ef08f...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...