AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Det er noen jeg vurderer å fjerne men jeg er usikker på om det er gode nok grunner. En av grunnene er at dem ikke gir likes eller kommenterer på noe av det jeg poster. Og jeg poster ikke ofte. Ingen av dem er nære eller noen jeg omgås til vanlig. Ikke poster dem noe av interesse heller En annen ting er at jeg er egentlig ikke bekvem med å la dem følge meg, men har ingen spesiell grunn til å nekte dem å følge. Men jeg tenker og at enkelte kjenner jeg på at jeg ikke ønsker dem egentlig skal vite noe om meg ved å følge meg på insta. Når er det greit å fjerne bekjente og andre fra din følgeliste på instagram? Anonymkode: a6d65...793
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Fjerna kusina mi fordi hun begynte helt plutselig å behandle meg som en dritt. Fjern hvem du vil. Anonymkode: c92ee...310
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Fjerna kusina mi fordi hun begynte helt plutselig å behandle meg som en dritt. Fjern hvem du vil. Anonymkode: c92ee...310 Gjode hun det på instagram? Jeg er litt bekymra for at dem skal bli litt sure på meg også. Kanskje det er bedre å blokkere slik at dem ikke finner kontoen min? Huff. Jeg bare kjenner at det er noe som plager meg med dem. Anonymkode: a6d65...793
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Fjerna en nå, snakker aldri sammen verken på insta eller Facebook. Han hilser ikke hvis vi møtes i butikken heller. Er bare en gammel klassekamerat. Så fjernet han fra begge sider når han aldri liker noe jeg deler heller. Gikk to minutter så prøvde han å legge meg til igjen, enkelte er bare uten etter å snoke på andres liv så er glad jeg fjerna han. Anonymkode: 859c8...516
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 Jeg unfollower folk jeg ikke finner intressante, som jeg ikke snakker med til vanlig. Folk som ikke gir noen likes eller folk som ikke følger meg tilbake. Jeg følger selktninger og kollegaer selv om det de poster er kjedelig, men for høffeligheten. Jeg der at de gir meg likes tilbake om jeg liker deres. Har fulgt et par som jeg var god venninne med i virkeligheten, men da var jeg ny på insta mens de hadde vært der lenge, de fulgte meg ikke tilbake, men gidder ikke å gjøre noe nummer ut av det. Vi omgås og har det hyggelig irl. Og så slår jeg av folk som sender noe på storyen absolutt hele tiden. Hvs det er personer jeg ikke synes er så spennende eller de er kjendiser. Kjendser poster flere innlegg på storyen hele tiden, Anonymkode: 5013d...6a4
Nmtt Skrevet 12. november 2017 #6 Skrevet 12. november 2017 Verdensproblemer ass... Jeg lever ikke for likes. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om ikke min bestevenninne og likte mine innlegg der. Fjern de du føler for. 🤦🏻♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #7 Skrevet 13. november 2017 Når jeg ikke er bekvem med at de følger meg og ikke har noen vennskapelig og trygg relasjon til de og er usikre på deres intensjoner. At de ikke liker postene dine kan jo bare være fordi du ikke har posta akuratt rett før de selv logger på å sjekker instagram. Du poster sjeldent og da dukker du sjeldent opp i newsfeeden. Har også merket at instagram har blitt sånn som facebook nå, at de man har mest interaksjon med dukker oftere opp i newsfeeden så de man aldri har interaksjon med dukker ikke opp. Anonymkode: 148b7...a3b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 20 hours ago, Nmtt said: Verdensproblemer ass... Jeg lever ikke for likes. Kunne virkelig ikke brydd meg mindre om ikke min bestevenninne og likte mine innlegg der. Fjern de du føler for. 🤦🏻♀️ Kanskje burde å lese hi nøyere. for du har virkelig ikke fått med deg hva det handler. Du så vel bare ordet likes, du vel? Anonymkode: f966b...b26 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 Jeg fjerner de når de har bilder som ikke intressrrr meg. Jeg fjernet de som legger ut selfie av seg selv. Folk som ikke har lagt ut bilder på tre mnd fjerner jeg. Sist jeg ryddet fjernet jeg ca 50. Frie gang var det 70 Anonymkode: c4ea5...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå