Gå til innhold

Nye Scholl strømpebukser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den tykkeste og den er kjempegod. Virker trang å få på, men sitter som støpt og ruller ikke ned i midjen som så mange andre strømpebukser. Høy i livet, så jeg kan feste den under bh'en for en mer sømløs overkropp. Jeg er en ca str. 46 og str. L sitter helt supert på. 

Anonymkode: c013b...d69

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd den tykkeste og den er kjempegod. Virker trang å få på, men sitter som støpt og ruller ikke ned i midjen som så mange andre strømpebukser. Høy i livet, så jeg kan feste den under bh'en for en mer sømløs overkropp. Jeg er en ca str. 46 og str. L sitter helt supert på. 

Er ikke den tykkeste mest laget for menn med sirkulasjonsproblemer ? 

Anonymkode: c83f3...e35

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for hjelpen. Da skal jeg kjøpe og teste de ut. Godt at de er gode i størrelsen. 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke den tykkeste mest laget for menn med sirkulasjonsproblemer ? 

Anonymkode: c83f3...e35

Strømpebuksene fra scholl er utelukkende laget for kvinner. 

Støttestrømpe(bukser) er godt å gå med enten du har sirkulasjonsproblemer eller ikke. En unngår å bli hoven, trett og sliten i beina. 

Anonymkode: a324c...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...