AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Er det noen her med erfaring med Scholl sine støttestrømpebukser? Hvordan er størrelsen og holder de oppe? http://www.scholl.dk/fodplejeprodukter/scholl-light-legs-strømpebukser/ Anonymkode: a324c...879
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #2 Skrevet 14. november 2017 Jeg har prøvd den tykkeste og den er kjempegod. Virker trang å få på, men sitter som støpt og ruller ikke ned i midjen som så mange andre strømpebukser. Høy i livet, så jeg kan feste den under bh'en for en mer sømløs overkropp. Jeg er en ca str. 46 og str. L sitter helt supert på. Anonymkode: c013b...d69
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #3 Skrevet 14. november 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd den tykkeste og den er kjempegod. Virker trang å få på, men sitter som støpt og ruller ikke ned i midjen som så mange andre strømpebukser. Høy i livet, så jeg kan feste den under bh'en for en mer sømløs overkropp. Jeg er en ca str. 46 og str. L sitter helt supert på. Anonymkode: c013b...d69 Er ikke den tykkeste mest laget for menn med sirkulasjonsproblemer ? Anonymkode: c83f3...e35
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #4 Skrevet 15. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd den tykkeste og den er kjempegod. Virker trang å få på, men sitter som støpt og ruller ikke ned i midjen som så mange andre strømpebukser. Høy i livet, så jeg kan feste den under bh'en for en mer sømløs overkropp. Jeg er en ca str. 46 og str. L sitter helt supert på. Anonymkode: c013b...d69 Tusen takk for hjelpen. Da skal jeg kjøpe og teste de ut. Godt at de er gode i størrelsen. 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke den tykkeste mest laget for menn med sirkulasjonsproblemer ? Anonymkode: c83f3...e35 Strømpebuksene fra scholl er utelukkende laget for kvinner. Støttestrømpe(bukser) er godt å gå med enten du har sirkulasjonsproblemer eller ikke. En unngår å bli hoven, trett og sliten i beina. Anonymkode: a324c...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå