Mulle7 Skrevet 27. januar 2005 #1 Skrevet 27. januar 2005 Hei, tenkte å sparke i gang en ny tråd! Jeg synes det er utrolig festlig med diverse trykkleifer og uheldige formuleringer i aviser, balder, plakater, annonser osv. Hva med en "stafett" der vi drar frem slike morsomheter vi har observert? Her er et par av mine favoritter: I annonse for salg i klesbutikk: "BARNE RESTER" "DAME RESTER" Plakat sett i vinduet i innvandrer-butikk: Kommer plutselig tilbake Noen som har annet gøy på lager?
Mulle7 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2005 Her er en annen fra samme bransje. Litt usikker på om den er reell, men den går i alle fall sånn: Skilt utenfor frisørsalong: Her stusses, farges og krølles det. Ta skrittet i dag!
Gjest Bellatrix Skrevet 27. januar 2005 #5 Skrevet 27. januar 2005 Pent brukt dame klær til salgs. Og der er det gøy å leke seg med kommaregler. Pent brukt dame, klær til salgs.
Gjest Zim-zum Skrevet 27. januar 2005 #6 Skrevet 27. januar 2005 Her er en som stod i en stillingsannonse i ei avis på Vestlandet (som brukte nynorsk) for noen år siden: "Søkjer lærar til ... vikargåande skule for skulkeåret ../.."
koldbruna Skrevet 4. februar 2005 #7 Skrevet 4. februar 2005 Denne stod skrevet på en plakat utenfor en Frisør Salong på Levanger Ta Skrittet i dag Vi stusser Klipper Og Trimmer
Gjest Vindelspev Skrevet 4. februar 2005 #8 Skrevet 4. februar 2005 Sikkert bare en urban myte, men jeg fikk den på mail en gang. Innvandrere som hadde en liten kiosk ved veikanten. Utenfor hadde de et skilt: "Vi har pissa i fryseren." (det skulle naturligvis stå "pizza".)
Gjest Daniella_ Skrevet 5. februar 2005 #9 Skrevet 5. februar 2005 Sikkert bare en urban myte, men jeg fikk den på mail en gang. Innvandrere som hadde en liten kiosk ved veikanten. Utenfor hadde de et skilt: "Vi har pissa i fryseren." (det skulle naturligvis stå "pizza".) Fått den selv. Utenfor døra på en kebabshappe sto det på en lapp: Kommer plutselig tilbake :-?
Brunhilde Skrevet 20. februar 2005 #10 Skrevet 20. februar 2005 Skilt utenfor innvandrerbutikk: I dag dritbillige tomater.
Gjest Emera Skrevet 20. februar 2005 #11 Skrevet 20. februar 2005 Skilt på vinduet til innvandrerbutikk her i byen: "VI HAR FRITTGÅENDE EGG!"
Felicia Skrevet 20. februar 2005 #12 Skrevet 20. februar 2005 Halal-kjøttbutikken oppi gata har lamme lår.
knøtte Skrevet 24. april 2005 #13 Skrevet 24. april 2005 Utenfor innvandrerbutikk... "Vi holder stengt mellom god jul og godt nyttår"
knøtte Skrevet 24. april 2005 #14 Skrevet 24. april 2005 .. og så en dårlig kombinasjon av skilt.. Kjør forsiktig Barn leker Fartsdumper
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2005 #15 Skrevet 24. april 2005 Her er en annen fra samme bransje. Litt usikker på om den er reell, men den går i alle fall sånn: Skilt utenfor frisørsalong: Her stusses, farges og krølles det. Ta skrittet i dag! kostelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå