AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Hei, jeg har lenge hatt lyst til å prøve å farge håret, men har aldri turt å gjøre dette. Har dermed hatt min naturlige hårfarge hele livet. Jeg er mørk blond og har lyst til å farge det litt mørkere. Har hørt at glansvask er å anbefale i mitt tilfelle. Er det noen som har noen erfaringer med glansvask? Noen merker å anbefale? Jeg er helt blank på dette feltet så mottar alle svar med stor takk! Anonymkode: ce0d3...016
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Glansvask er nesten usynlig endring av hårfarge. Jeg gjorde det før, men finne rikke igjen produktet jeg brukte og sluttet. Forskjellene før og etter måtte jeg se på før og etter bilde for å kunne se antydning til. I tillegg var det mye griseri med å gjøre det, farge overalt som raskt måtte vaskes bort. Men du får prøve og se om du blir mer fornøyd enn meg. Anonymkode: c3aa4...670
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Prøv Casting, dette kalles for toning og den er semipermanent dvs den vaskes ut innen 20 vask. Bland bittelitt produkt i en liten skål og ta en fargeprøve i f.eks litt hår i nakken. Er du fornøyd kan du ta fargen i hele håret.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, Mystix skrev: Prøv Casting, dette kalles for toning og den er semipermanent dvs den vaskes ut innen 20 vask. Bland bittelitt produkt i en liten skål og ta en fargeprøve i f.eks litt hår i nakken. Er du fornøyd kan du ta fargen i hele håret. Dette var lurt! Takk for tips! Er det noen bestemt merke jeg burde prøve? Anonymkode: ce0d3...016
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var lurt! Takk for tips! Er det noen bestemt merke jeg burde prøve? Anonymkode: ce0d3...016 Den heter Casting og blir solgt på de fleste matvarebutikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå