Teddi Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Jeg hadde sex en dag før EL. Skulle fått mensen på fredag. Den er vanligvis veldig punktlig og kommer alltid den dagen jeg forventer den. Jeg har fortsatt ikke sett et eneste spor etter mensen, men følt meg litt "oppblåst" nederst i magen. Tok en graviditetstest i dag tidlig, men den var uten tvil negativ. Har ikke vært syk eller stresset eller noe i det siste. Er det vanlig at kroppen plutselig endrer rytme på denne måten? Er det mulig at jeg er gravid selv om testen var negativ?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Ja og ja. Vent noen dager til og ta en ny test om ikke mensen kommer Anonymkode: 21d73...6a8 2
Gakkepus Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Fullt mulig, ja. Som AB skrev over, vent noen dager til, du. :')
Ny Bruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Sikker på at du venter mensen til riktig tid?
Rosmerta Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 Ikke noe uvanlig at mensen kan være litt forsinket (eller tidlig, for den saks skyld), uansett hvor punktlig den pleier å være. Vent et par dager for å se og evt. teste igjen :-)
Teddi Skrevet 12. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2017 2 timer siden, Ny Bruker skrev: Sikker på at du venter mensen til riktig tid? Ja, jeg har en syklus på 28 dager, og ifølge kalenderen og tidligere erfaringer skulle jeg hatt mensen på fredag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå