AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #21 Skrevet 12. november 2017 Just now, AnonymBruker said: @Miah har jo linket til en med ganske kraftig motor litt over her Anonymkode: c285f...a57 Det er ikke en på farten blender. De tåler ikke å knuse is. De ser nemlig slik ut: https://m.clasohlson.com/no/2-Go-blender/44-1994 Anonymkode: 417e7...c2a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #22 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke en på farten blender. De tåler ikke å knuse is. De ser nemlig slik ut: https://m.clasohlson.com/no/2-Go-blender/44-1994 Anonymkode: 417e7...c2a Du tar feil, se på linken en gang til og se nærmere på bildene. Den blander direkte i begeret du tar med, ikke bare i den store beholderen. https://www.philips.no/shop/husholdningsprodukter/mattilberedning/avance-collection-hoyhastighetsblender/p/HR3655_00 Anonymkode: c285f...a57
Miah Skrevet 12. november 2017 #23 Skrevet 12. november 2017 (endret) 4 minutes ago, AnonymBruker said: Det er ikke en på farten blender. De tåler ikke å knuse is. De ser nemlig slik ut: https://m.clasohlson.com/no/2-Go-blender/44-1994 Anonymkode: 417e7...c2a Den jeg linket til kommer jo med to slike ekstrabegre ("på farten"-begre) i plast som en bruke i tillegg til den store glasskannen. Endret 12. november 2017 av Miah
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #24 Skrevet 12. november 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg fulgte med dat smoothiemaskiner ble teste for litt siden. Bruker du google så finner du nok testen. Anonymkode: 96bf2...8bd 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en del forskjellige tester på blendere på Google, så siden du sier det finnes en spesifikk test på slike på-farten-blendere så kan du vel linke til denne? Jeg fant ikke da jeg googla iallefall Anonymkode: c285f...a57 Nei, tror nok det var en liten stråmann ute og gikk her. Det finnes ikke noen slik test som du argumenterte med. Anonymkode: c285f...a57
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #25 Skrevet 12. november 2017 2 hours ago, Miah said: Den jeg linket til kommer jo med to slike ekstrabegre ("på farten"-begre) i plast som en bruke i tillegg til den store glasskannen. Ja, og de begrene vil smadres ved bruk for de er ikke dimensjonert til å tåle isknusing. Ts bør blende i muggen og helle over i begre. Da kan hun like godt kjøpe en billigere maskin og kjøpe separate begre til å ta med seg ut. Anonymkode: 417e7...c2a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #26 Skrevet 12. november 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Du tar feil, se på linken en gang til og se nærmere på bildene. Den blander direkte i begeret du tar med, ikke bare i den store beholderen. https://www.philips.no/shop/husholdningsprodukter/mattilberedning/avance-collection-hoyhastighetsblender/p/HR3655_00 Anonymkode: c285f...a57 Det eneste du kan blende direkte i de begrene er fersk frukt og grønt. Frosne matvarer og isbitet vil ødelegge begrene. Om du gidder å google og lese selv så ser du dette. Sjekk gjerne engelske vebsider der de diskuterer akkurat dette. Men om du ikke vil høre, kast penger ut og stå der med ødelagte produkter. Vær så god. Anonymkode: 417e7...c2a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #27 Skrevet 12. november 2017 Hva skal du lage i denne? Skal du lage smoothie, så kan du tine frukten og så blende. Det gjør jeg, og da bruker jeg en sånn 2-go som jeg kjøpte på tilbords tror jeg. Den kan knuse litt is, men daglig ville jeg ikke gjort det. Anonymkode: 06806...6c5
Miah Skrevet 12. november 2017 #28 Skrevet 12. november 2017 8 minutes ago, AnonymBruker said: Det eneste du kan blende direkte i de begrene er fersk frukt og grønt. Frosne matvarer og isbitet vil ødelegge begrene. Om du gidder å google og lese selv så ser du dette. Sjekk gjerne engelske vebsider der de diskuterer akkurat dette. Men om du ikke vil høre, kast penger ut og stå der med ødelagte produkter. Vær så god. Anonymkode: 417e7...c2a Merker godt at du er hyggeligheten selv! 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #29 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det eneste du kan blende direkte i de begrene er fersk frukt og grønt. Frosne matvarer og isbitet vil ødelegge begrene. Om du gidder å google og lese selv så ser du dette. Sjekk gjerne engelske vebsider der de diskuterer akkurat dette. Men om du ikke vil høre, kast penger ut og stå der med ødelagte produkter. Vær så god. Anonymkode: 417e7...c2a Du er ikke særlig flink til å gi råd når du presterer å skrive så nedlatende som du gjør. Isbiter er mye hardere enn frosne bær og grønnsaker. Jeg har brukt en sånn billig "2 go"-blender tidligere og den har tålt helt fint frosne bær og grønnsaker. Anonymkode: c285f...a57
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #30 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du lage i denne? Skal du lage smoothie, så kan du tine frukten og så blende. Det gjør jeg, og da bruker jeg en sånn 2-go som jeg kjøpte på tilbords tror jeg. Den kan knuse litt is, men daglig ville jeg ikke gjort det. Anonymkode: 06806...6c5 Har lagd masse smoothie i sånn "2 go"-blender jeg også tidligere, men de tåler ikke isbiter, siden det er mye hardere enn frosne bær og grønnsaker. Men synes det er kjedelig å ikke kunne lage smoothie av ferske bær og grønnsaker, for da må man jo ha isbiter for at det skal være kaldt (å koldne i kjøleskapet tar jo en evighet). Anonymkode: c285f...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå