Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det noen billige kalendere bortsett fra de til 10kr med sjokolade i? Jeg tenker da på ca rundt 100kr. 

Jeg synes det virker som at enten så får man en med sjokolade i til 10kr, eller så blir de veldig dyre på mange hundre kroner.. 

Anonymkode: d0645...6fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ponduskalenderen pleier vel å koste rundt en 100-lapp, men er samme sjokolade som de til ti

Anonymkode: 627c7...6be

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ponduskalenderen pleier vel å koste rundt en 100-lapp, men er samme sjokolade som de til ti

Anonymkode: 627c7...6be

Da er nok ikke det et alternativ. Tenkte vel heller på litt annet innhold. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det noen billige kalendere bortsett fra de til 10kr med sjokolade i? Jeg tenker da på ca rundt 100kr. 

Jeg synes det virker som at enten så får man en med sjokolade i til 10kr, eller så blir de veldig dyre på mange hundre kroner.. 

Du får kalendere til 150 kr med sjokolade og te. Feks apoteket har en, sikkert flere som har i samme prisklasse. 

Anonymkode: 9fdf2...6ed

Skrevet

99 på Europris med forskjellig godteri i 😊

Anonymkode: 3dc94...834

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

99 på Europris med forskjellig godteri i 😊

Er det Haribo? Ikke kjøp hvis du vet hvordan det produseres og hvordan de som produserer har det. En tankevekker.

https://www.dagbladet.no/mat/sophie-elise-kaster-seg-inn-i-haribo-skandalen---kommer-aldri-til-a-rore-det-godteriet-igjen/68862334

Anonymkode: ccb3e...908

Skrevet
På 12.11.2017 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Er det Haribo? Ikke kjøp hvis du vet hvordan det produseres og hvordan de som produserer har det. En tankevekker.

https://www.dagbladet.no/mat/sophie-elise-kaster-seg-inn-i-haribo-skandalen---kommer-aldri-til-a-rore-det-godteriet-igjen/68862334

Anonymkode: ccb3e...908

Nei. Tror det er cloetta. Liker ikke vingummi. 

Skrevet

Flaxkalenderen koster 100kr men uten godteri :) 

Anonymkode: a76cd...565

Skrevet

jeg kjøpte nettopp fjorårets legokalender for 149. Står ikke årstall på, så barnet vil jo ikke merke forskjell.

Anonymkode: 60639...a81

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...