Gå til innhold

Fortelle om utroskap? Eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det som egentlig har skjedd et at jeg har vært utro mot kjæresten min. Det har gått to år siden dette skjedde, men han er ennå veldig skeptisk. Han tenker på det ennå.

jeg har bare fortalt han at jeg møtte eksen min, og vi snakka sammn bare. Det var det. Og han ble så lei seg og sur.

men sannheten er han jeg var med, vi holdt hånda, hqn bærte meg meg på fanget sitt, jeg kyssa han mange ganger på kinnet. Og jeg klemte han lå inntil han. Dette har Jg ikke fortalt han fordi de høres forferdelig ut.  Men får dårlig samvittighet 

(var det bare en gang, og angret)

Når jeg møter han har jeg tenkt å snakke om dette.

Bør jeg fortelle alt jeg og eksen gjorde? Eller late som vi bare pratet.

Anonymkode: 4b22c...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI!

Den eneste grunnen til at du ønsker å fortelle er for DIN skyld, ikke for hans skyld. dårlig samvittighet er din straff. Lev med det!

Anonymkode: 55e78...4fb

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

NEI!

Den eneste grunnen til at du ønsker å fortelle er for DIN skyld, ikke for hans skyld. dårlig samvittighet er din straff. Lev med det!

Anonymkode: 55e78...4fb

Kvinneguiden logikk :

kvinne har vært utro

- ikke si det, hold det hemmlig

- han fortjente det sikkert

- bare lat som ingenting

Mann har vært utro

- HVORDAN VÅGER DU??

- bare fortell det med engang, hun fortjener bedre enn deg

- jevla svin

# femaledoubblestadards

Anonymkode: 0ec34...cdc

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes du skal fortelle det. Grunnen til at han fremdeles er usikker kan være at han merker at det ikke gir helt mening det du allerede har fortalt. 

Anonymkode: 3b57a...3ef

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det som egentlig har skjedd et at jeg har vært utro mot kjæresten min. Det har gått to år siden dette skjedde, men han er ennå veldig skeptisk. Han tenker på det ennå.

jeg har bare fortalt han at jeg møtte eksen min, og vi snakka sammn bare. Det var det. Og han ble så lei seg og sur.

men sannheten er han jeg var med, vi holdt hånda, hqn bærte meg meg på fanget sitt, jeg kyssa han mange ganger på kinnet. Og jeg klemte han lå inntil han. Dette har Jg ikke fortalt han fordi de høres forferdelig ut.  Men får dårlig samvittighet 

nå har du ikke hatt sex med ham da og det er 2 år siden, så selv om jeg er kjempemye imot utroskap og er mann selv så hadde jeg ikke fortalt det nå. hadde du hatt sex med ham derimot så hadde det vært annerledes

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinneguiden logikk :

kvinne har vært utro

- bare lat som ingenting

Mann har vært utro

- HVORDAN VÅGER DU??

- jevla svin

# femaledoubblestadards

Om du faktisk leser svarene i andre tråder og legger fra deg forhåndsdømmingen din, så vil du se at det for det meste ikke stemmer. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinneguiden logikk :

kvinne har vært utro

- bare lat som ingenting

Mann har vært utro

- HVORDAN VÅGER DU??

- jevla svin

# femaledoubblestadards

Kvinnehater observert.

Anonymkode: 70919...fb5

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal fortelle det. Grunnen til at han fremdeles er usikker kan være at han merker at det ikke gir helt mening det du allerede har fortalt. 

Ja, det kan godt hennde

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nå har du ikke hatt sex med ham da og det er 2 år siden, så selv om jeg er kjempemye imot utroskap og er mann selv så hadde jeg ikke fortalt det nå. hadde du hatt sex med ham derimot så hadde det vært annerledes

Nei, har ikke hatt sex med han. Bare ting som er nevnt. Vet ikke om jeg bør fortelle eller ikke.. Forløpig har jeg bare sagt at jeg møtte han og vi bare snakka. Han tviler litt på det samtidig 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette forstod jeg ikke. Har du vært utro, altså hatt sex med en annen enn kjæresten din? Dette som du beskriver her har jo ingenting med utroskap å gjøre, så hvorfor kaller du det i såfall for det? Jeg kan ikke forstå hvorfor du absolutt skal fortelle om at du kysset en ex på kinnet, etc for to år siden. Gå videre.

Skrevet
4 minutter siden, Mousj skrev:

Dette forstod jeg ikke. Har du vært utro, altså hatt sex med en annen enn kjæresten din? Dette som du beskriver her har jo ingenting med utroskap å gjøre, så hvorfor kaller du det i såfall for det? Jeg kan ikke forstå hvorfor du absolutt skal fortelle om at du kysset en ex på kinnet, etc for to år siden. Gå videre.

For meg og sikkert en del andre vil det nok sees på som utroskap.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du faktisk leser svarene i andre tråder og legger fra deg forhåndsdømmingen din, så vil du se at det for det meste ikke stemmer. 

på en måte er jeg enig, fordi jeg ser mange kvinner som også fordømmer kvinnen som har vært utro, men i de sakene der kvinnen har vært utro er det alltid noen som kommer henne i forsvar, det er det ikke når mannen har vært utro da er alle i strupen på ham, menn er så fæle osv

Skrevet
8 minutter siden, Mousj skrev:

Jeg møtte eksen mens jeg var sammen med han nye. Og vi gjorde ting. Som å kysse i kinnet, sitte på han. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnehater observert.

hvorfor er jeg kvinnehater ? forklar detaljert ?

vedder på du ror deg vekk eller lar vær å svar

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte eksen mens jeg var sammen med han nye. Og vi gjorde ting. Som å kysse i kinnet, sitte på han. 

Det er fremdeles ikke pr definisjon utroskap, det er to år siden, og du har ikke tenkt å gjenta det. Det kommer ingenting godt utav å rippe opp igjen i det så lenge etterpå.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva godt det skal gjøre han å vite dette? Dere er fortsatt sammen. Det vil ødelegge. Han trenger ingen visuals, liksom, gjør han vel? Du vil fortsette å være sammen med han? Det er ikke egentlig utroskap, men du følte deg utro, dette er din byrde å bære, straffen din er å bære på den dårlige samvittigheten, ikke straff kjæresten din for å lette din byrde. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnehater observert.

Tenkte det samme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...