AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #21 Skrevet 12. november 2017 3 minutter siden, kvinneguide skrev: Jeg syntes også gårsdagens episode var dårlig. Jeg har ikke tro på konseptet fordi karakteren Narvestad tas ut av sammenheng. Gårsdagens episode viste egentlig bare en litt ensom person på reise. Rollen som borettslagsleder er såpass viktig del av karakteren at når man fjerner den blir det for lite igjen. Hadde han brukt flere av borettslagets karakterer ville det kanskje vært bedre. Men jeg synes også at en parodi bør ha en viss rot i virkeligheten og jeg ser bare ikke for meg at karakteren Narvestad ville feriert på denne måten. Ja..du har rett i mye her. Det blir liksom litt "lapskaus" av det hele Anonymkode: 8c203...11e
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #22 Skrevet 12. november 2017 46 minutter siden, boksemat skrev: Haha..han er litt dirty han der narvestad..ekkelt med de svette pølsene og mat pakket inn i servietter. han er liksom både en gris, usympatisk og har lav moral. hva er det som er morsomt med det egentlig? Han er selve stereotypen på gnien, usympatisk, petimeter og ekkel. Mange syns det er morsomt for de kan relatere det til enten seg selv eller andre de kjenner. Alle kjenner en som har noen av de samme karatkeristikkene. 1
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #23 Skrevet 12. november 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja..men han blander litt for mange motsettende personlighetstrekk..man kan ikke både være ordensmenneske og ha lav moral fks Anonymkode: 8c203...11e Jo det går fint an. 8
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #24 Skrevet 12. november 2017 38 minutter siden, kvinneguide skrev: Jeg syntes også gårsdagens episode var dårlig. Jeg har ikke tro på konseptet fordi karakteren Narvestad tas ut av sammenheng. Gårsdagens episode viste egentlig bare en litt ensom person på reise. Rollen som borettslagsleder er såpass viktig del av karakteren at når man fjerner den blir det for lite igjen. Hadde han brukt flere av borettslagets karakterer ville det kanskje vært bedre. Men jeg synes også at en parodi bør ha en viss rot i virkeligheten og jeg ser bare ikke for meg at karakteren Narvestad ville feriert på denne måten. Ja de skulle heller laget nye episoder fra selve borettslaget, med litt nye karakterer. 2
jabx Skrevet 12. november 2017 #25 Skrevet 12. november 2017 55 minutter siden, boksemat skrev: Haha..han er litt dirty han der narvestad..ekkelt med de svette pølsene og mat pakket inn i servietter. han er liksom både en gris, usympatisk og har lav moral. hva er det som er morsomt med det egentlig? Det er pinlig. Man kjenner igjen ting. Osv.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #26 Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, jabx skrev: Det er pinlig. Man kjenner igjen ting. Osv. Ja, skjønner det men skal det ikke være litt morsomt også? Jeg lo ikke en gang i løpet av den "dansketuren" til narvestad. Anonymkode: 8c203...11e
Honey Dew Skrevet 12. november 2017 #27 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, H80 skrev: Vi kjenner igjen ting ved folk vi kjenner. Det er det som er morsomt. En kamerat av meg har en vaktmester i borettslaget hans som er Narvestad til fingerspissene 4
Minitroll Skrevet 12. november 2017 #28 Skrevet 12. november 2017 Alle serier & filmer der en person spiller flere karakterer er toske-humor på aller laveste nivå.
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #29 Skrevet 12. november 2017 5 minutter siden, Minitroll skrev: Alle serier & filmer der en person spiller flere karakterer er toske-humor på aller laveste nivå. Tipper likevel det er en av de beste norske humorserien på 2000 tallet. 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #30 Skrevet 12. november 2017 3 hours ago, Honey Dew said: En kamerat av meg har en vaktmester i borettslaget hans som er Narvestad til fingerspissene Vi hadde to vaktmestre på barneskolen og ungdomsskolen som var prikk lik vaktmesterkarakteren til Trond-Viggo Torgersen. De er nok en egen rase Anonymkode: a42c7...a2a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #31 Skrevet 12. november 2017 Skikkelig dårlig laget. Who cares om han også er gay. Anonymkode: 5fb57...372
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #32 Skrevet 13. november 2017 Narvestad er den feteste karakteren. men man må ha sett borettslaget for å forstå det Anonymkode: b3ca7...3de 4
Lutetium 71 Skrevet 13. november 2017 #33 Skrevet 13. november 2017 23 timer siden, boksemat skrev: Haha..han er litt dirty han der narvestad..ekkelt med de svette pølsene og mat pakket inn i servietter. han er liksom både en gris, usympatisk og har lav moral. hva er det som er morsomt med det egentlig? Norges snakkesalige svar på Mr. Bean
Gjest chisandra Skrevet 13. november 2017 #34 Skrevet 13. november 2017 På 12.11.2017 den 23.46, AnonymBruker skrev: Skikkelig dårlig laget. Who cares om han også er gay. Anonymkode: 5fb57...372 Hvor kom det med legningen fra
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #35 Skrevet 13. november 2017 Elsker Narvestad! Anonymkode: 6ccc2...821 2
Djungelvrål Skrevet 13. november 2017 #36 Skrevet 13. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker Narvestad! Anonymkode: 6ccc2...821 Synes han var best da han alltid kjeftet på den gamlingen med rullatoren. Og en gang kasta han rullatoren i søpla fordi det sto ulovlig parkert. 2
Diamant Skrevet 13. november 2017 #37 Skrevet 13. november 2017 På 12.11.2017 den 15.54, AnonymBruker skrev: Ja, skjønner det men skal det ikke være litt morsomt også? Jeg lo ikke en gang i løpet av den "dansketuren" til narvestad. Anonymkode: 8c203...11e Ikke engang da han spiste "kaker" i Kristiania? Da lo jeg ihvertfall 1
Djungelvrål Skrevet 13. november 2017 #38 Skrevet 13. november 2017 Akkurat nå, Diamant skrev: Ikke engang da han spiste "kaker" i Kristiania? Da lo jeg ihvertfall Kan man kjøpe hasjkaker i Christiania på ekte??
Diamant Skrevet 13. november 2017 #39 Skrevet 13. november 2017 7 minutter siden, Mystix skrev: Synes han var best da han alltid kjeftet på den gamlingen med rullatoren. Og en gang kasta han rullatoren i søpla fordi det sto ulovlig parkert. Eller den gangen han skulle på date og kom kjørende i traktoren da han skulle plukke opp dama
Diamant Skrevet 13. november 2017 #40 Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, Mystix skrev: Kan man kjøpe hasjkaker i Christiania på ekte?? Vet ikke, men det er vel ikke umulig? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå