Gå til innhold

skuffet over robert stoltenberg

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Diamant skrev:

Eller den gangen han skulle på date og kom kjørende i traktoren da han skulle plukke opp dama :laugh:

Og bare skulle ha en halv flaske eplemost fordi det var så dyrt med drikke på restauranten. :nori:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Mystix skrev:

Og bare skulle ha en halv flaske eplemost fordi det var så dyrt med drikke på restauranten. :nori:

Haha, ja :laugh:

Skrevet

Jeg har ikke sett den nye serien om Narvestad, men vil bare si at jeg har skikkelig respekt for Robert Stoltenberg etter å ha opplevd ham gjøre en jobb på et julebord for noen år siden.  Han hadde to opptredener, en som Piirka og en som Narvestad.  Begge var fantastisk morsomme, han hadde forberedt seg godt og satt seg inn i en del bedriftsinterne ting han brukte i opptredenene sine.  Året etter hyret ledelsen inn en annen velkjent norsk komiker som var den rake motsetning. Vedkommende ha ikke hadde forberedt seg overhodet, det ble putekleint så det holdt og vedkommende forlot lokalet gråtende.  

Anonymkode: e99c0...966

• Liker 7
Skrevet

Haha, jeg digger Narvestad jeg selv om jeg ikke tåler den type menneske. Og i mange borettslag finnes det en "Narvestad", vaktmester eller ikke. :fnise: Hadde en i blokka et sted jeg bodde i Oslo. Akkurat samme typen, like gjerrig, petimeter, usympatisk og ekkel. :hoho: Men jeg skulle ønske de heller kunne laget en ny sesong med Borettslaget. Blir litt mye Narvestad selv om han er morsom. 

Robert Stoltenberg er helt genial, jeg digger fyren!

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes at hele Narvestad-karaktren er helt hinsides irriterende! 

Det er godt mulig at skuespilleren i virkelogheten er en helt grei fyr, men noen av de karakterene han spiller er alt for "over the top" irriterende... 

Anonymkode: 5a170...d54

Skrevet

Det er jo litt av poenget med rollefiguren, det at han er uspiselig og uhorvelig irriterende.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror den nye serien hadde blitt løftet hvis søstra hadde vært med på turene,  det er så morsomt når han kjefter på henne. :fnise:

• Liker 4
Skrevet
På 12.11.2017 den 14.37, AnonymBruker skrev:

narvestad karakteren er utrolig dårlig og robert stoltenbergs personlighet skinner for mye gjennom. Narvestad fremstilles som en usympatisk person med lav moral og ikke som det ordensmennesket han liksom skal prøve å være. Synes ikke han mestrer rollen men at den sier mye om stoltenbergs egen personlighet

Anonymkode: 8c203...11e

Jeg tror jeg kan forstå deg. Jeg så litt glimt av dette selv.

Men jeg synes fremdeles Robert Stoltenberg Ryler..!!!Han er flink.

Anonymkode: fddbb...bc5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg kan forstå deg. Jeg så litt glimt av dette selv.

Men jeg synes fremdeles Robert Stoltenberg Ryler..!!!Han er flink.

«Ruler» var jo korrekt engelsk ord.

👏🏻👍🏻😀

Skrevet

Jeg synes Borettslaget var kjempebra men ble skuffet over den nye serien. Det ble liksom ikke det samme med bare han alene. 

Skrevet
På ‎12‎.‎11‎.‎2017 den 14.37, AnonymBruker skrev:

narvestad karakteren er utrolig dårlig og robert stoltenbergs personlighet skinner for mye gjennom. Narvestad fremstilles som en usympatisk person med lav moral og ikke som det ordensmennesket han liksom skal prøve å være. Synes ikke han mestrer rollen men at den sier mye om stoltenbergs egen personlighet

Like dårlig som da Borettslaget kom. Og på uforståelig vis fikk alle Gullruten-prisene framfor Espen Eckbo som regjerte med Nissene på Låven det året, en mye, mye bedre serie enn Borettslaget.

Anonymkode: 504ec...2c2

• Liker 3
Skrevet

Spiller Stoltenberg Narvestad? Hvem spiller da Stoltenberg??

Skrevet
På 12.11.2017 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Robert Stoltenberg er 52 år. Det er jo ikke steingammelt, men faller det under "unge norske komikere"?

Anonymkode: 1faf7...0cf

Nå ble jeg glad, nå kan jeg droppe det ironiske tonefallet når jeg omtaler meg selv som ung og lovende :laugh:

Skrevet

Hele Narvestad-karakteren er egentlig ganske utdatet... 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok nå! Narvestad er en hedersmann!

Anonymkode: 2e0c0...17a

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke Narvestad har datet så mye jeg. :hoho: 

Skrevet
On 11/12/2017 at 2:56 PM, boksemat said:

Haha..han er litt dirty han der narvestad..ekkelt  med de svette pølsene og mat pakket inn i servietter. han er liksom både en gris, usympatisk og har lav moral. hva er det som er morsomt med det egentlig?

Egentlig interessant hvorfor det er morsomt. Vet ikke om det er fordi Narvestad minner om en eller annen type man har møtt på i livet eller at vi som ler kan føle oss litt bedre enn andre en stakket stund når Narvestad herjer i Boretslaget og driter seg lodrett ut. At vi egentlig er ganske umoralske og at kanskje vi alle har en Narvestad (eller Pekka)i oss når alt kommer til alt. Eller kanskje noe helt annet ;)   

Anonymkode: 91479...723

Skrevet

Er det noen som egentlig vet hva petimeter betyr her..er ikke det et eldgammelt uttrykk fra 70 tallet?

Skrevet

Jeg synes den nye serien er skikkelig dårlig, men likte Borettslaget godt. Narvestad er ikke morsom uten at de andre karakterene er med. Den stusslige søsteren hans spilte en viktig rolle i sammenheng med Narvestad. Det samme kan sies om han gamlingen med rullator, som han herjet fælt med flere ganger. Ja, i tillegg til flere andre. Alene på tur til utlandet, finnes han ikke morsom. Hadde vært mye bedre om han hadde laget flere episoder av borettslaget -årene etter. Det kunne ha vært morsomt å se hvordan det gikk med dem.

Anonymkode: 45a4f...278

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...