Djungelvrål Skrevet 13. november 2017 #41 Skrevet 13. november 2017 5 minutter siden, Diamant skrev: Eller den gangen han skulle på date og kom kjørende i traktoren da han skulle plukke opp dama Og bare skulle ha en halv flaske eplemost fordi det var så dyrt med drikke på restauranten. 3
Diamant Skrevet 13. november 2017 #42 Skrevet 13. november 2017 1 minutt siden, Mystix skrev: Og bare skulle ha en halv flaske eplemost fordi det var så dyrt med drikke på restauranten. Haha, ja
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #43 Skrevet 14. november 2017 Jeg har ikke sett den nye serien om Narvestad, men vil bare si at jeg har skikkelig respekt for Robert Stoltenberg etter å ha opplevd ham gjøre en jobb på et julebord for noen år siden. Han hadde to opptredener, en som Piirka og en som Narvestad. Begge var fantastisk morsomme, han hadde forberedt seg godt og satt seg inn i en del bedriftsinterne ting han brukte i opptredenene sine. Året etter hyret ledelsen inn en annen velkjent norsk komiker som var den rake motsetning. Vedkommende ha ikke hadde forberedt seg overhodet, det ble putekleint så det holdt og vedkommende forlot lokalet gråtende. Anonymkode: e99c0...966 7
Salka Skrevet 18. november 2017 #44 Skrevet 18. november 2017 Haha, jeg digger Narvestad jeg selv om jeg ikke tåler den type menneske. Og i mange borettslag finnes det en "Narvestad", vaktmester eller ikke. Hadde en i blokka et sted jeg bodde i Oslo. Akkurat samme typen, like gjerrig, petimeter, usympatisk og ekkel. Men jeg skulle ønske de heller kunne laget en ny sesong med Borettslaget. Blir litt mye Narvestad selv om han er morsom. Robert Stoltenberg er helt genial, jeg digger fyren! 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2017 #45 Skrevet 18. november 2017 Jeg synes at hele Narvestad-karaktren er helt hinsides irriterende! Det er godt mulig at skuespilleren i virkelogheten er en helt grei fyr, men noen av de karakterene han spiller er alt for "over the top" irriterende... Anonymkode: 5a170...d54
H80 Skrevet 19. november 2017 #46 Skrevet 19. november 2017 Det er jo litt av poenget med rollefiguren, det at han er uspiselig og uhorvelig irriterende. 2
Djungelvrål Skrevet 19. november 2017 #47 Skrevet 19. november 2017 Jeg tror den nye serien hadde blitt løftet hvis søstra hadde vært med på turene, det er så morsomt når han kjefter på henne. 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #48 Skrevet 20. november 2017 På 12.11.2017 den 14.37, AnonymBruker skrev: narvestad karakteren er utrolig dårlig og robert stoltenbergs personlighet skinner for mye gjennom. Narvestad fremstilles som en usympatisk person med lav moral og ikke som det ordensmennesket han liksom skal prøve å være. Synes ikke han mestrer rollen men at den sier mye om stoltenbergs egen personlighet Anonymkode: 8c203...11e Jeg tror jeg kan forstå deg. Jeg så litt glimt av dette selv. Men jeg synes fremdeles Robert Stoltenberg Ryler..!!!Han er flink. Anonymkode: fddbb...bc5
AnonymBruker Skrevet 20. november 2017 #49 Skrevet 20. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg kan forstå deg. Jeg så litt glimt av dette selv. Men jeg synes fremdeles Robert Stoltenberg Ryler..!!!Han er flink. Anonymkode: fddbb...bc5 «Ruler» var jo korrekt engelsk ord. 👏🏻👍🏻😀 Anonymkode: fddbb...bc5
Jolanda Skrevet 21. november 2017 #50 Skrevet 21. november 2017 Jeg synes Borettslaget var kjempebra men ble skuffet over den nye serien. Det ble liksom ikke det samme med bare han alene.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #51 Skrevet 21. november 2017 På 12.11.2017 den 14.37, AnonymBruker skrev: narvestad karakteren er utrolig dårlig og robert stoltenbergs personlighet skinner for mye gjennom. Narvestad fremstilles som en usympatisk person med lav moral og ikke som det ordensmennesket han liksom skal prøve å være. Synes ikke han mestrer rollen men at den sier mye om stoltenbergs egen personlighet Anonymkode: 8c203...11e Like dårlig som da Borettslaget kom. Og på uforståelig vis fikk alle Gullruten-prisene framfor Espen Eckbo som regjerte med Nissene på Låven det året, en mye, mye bedre serie enn Borettslaget. Anonymkode: 504ec...2c2 3
Lano-mannen Skrevet 21. november 2017 #52 Skrevet 21. november 2017 Spiller Stoltenberg Narvestad? Hvem spiller da Stoltenberg??
Gjest ti10 Skrevet 21. november 2017 #53 Skrevet 21. november 2017 På 12.11.2017 den 14.51, AnonymBruker skrev: Robert Stoltenberg er 52 år. Det er jo ikke steingammelt, men faller det under "unge norske komikere"? Anonymkode: 1faf7...0cf Nå ble jeg glad, nå kan jeg droppe det ironiske tonefallet når jeg omtaler meg selv som ung og lovende
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #54 Skrevet 21. november 2017 Hele Narvestad-karakteren er egentlig ganske utdatet... Anonymkode: 5a170...d54
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #55 Skrevet 21. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele Narvestad-karakteren er egentlig ganske utdatet... Anonymkode: 5a170...d54 Nok nå! Narvestad er en hedersmann! Anonymkode: 2e0c0...17a 1
Salka Skrevet 21. november 2017 #56 Skrevet 21. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele Narvestad-karakteren er egentlig ganske utdatet... Anonymkode: 5a170...d54 Tror ikke Narvestad har datet så mye jeg.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #57 Skrevet 21. november 2017 On 11/12/2017 at 2:56 PM, boksemat said: Haha..han er litt dirty han der narvestad..ekkelt med de svette pølsene og mat pakket inn i servietter. han er liksom både en gris, usympatisk og har lav moral. hva er det som er morsomt med det egentlig? Egentlig interessant hvorfor det er morsomt. Vet ikke om det er fordi Narvestad minner om en eller annen type man har møtt på i livet eller at vi som ler kan føle oss litt bedre enn andre en stakket stund når Narvestad herjer i Boretslaget og driter seg lodrett ut. At vi egentlig er ganske umoralske og at kanskje vi alle har en Narvestad (eller Pekka)i oss når alt kommer til alt. Eller kanskje noe helt annet Anonymkode: 91479...723
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #58 Skrevet 21. november 2017 Er det noen som egentlig vet hva petimeter betyr her..er ikke det et eldgammelt uttrykk fra 70 tallet? Anonymkode: 8c203...11e
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #59 Skrevet 21. november 2017 Jeg synes den nye serien er skikkelig dårlig, men likte Borettslaget godt. Narvestad er ikke morsom uten at de andre karakterene er med. Den stusslige søsteren hans spilte en viktig rolle i sammenheng med Narvestad. Det samme kan sies om han gamlingen med rullator, som han herjet fælt med flere ganger. Ja, i tillegg til flere andre. Alene på tur til utlandet, finnes han ikke morsom. Hadde vært mye bedre om han hadde laget flere episoder av borettslaget -årene etter. Det kunne ha vært morsomt å se hvordan det gikk med dem. Anonymkode: 45a4f...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå