AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 narvestad karakteren er utrolig dårlig og robert stoltenbergs personlighet skinner for mye gjennom. Narvestad fremstilles som en usympatisk person med lav moral og ikke som det ordensmennesket han liksom skal prøve å være. Synes ikke han mestrer rollen men at den sier mye om stoltenbergs egen personlighet Anonymkode: 8c203...11e
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Har du sett Borettslaget? Narvestad ER en usympatisk person med lav moral. Det er slik karakteren er og det er derfor den er morsom. Du vet at når noen spiller skuespill så spiller de en annen person? Eller har du ikke helt skjønt hva skuespilleryrket går ut på? Tror du massemordere i filmer også er det i virkeligheten? 42
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Det som ble sendt igår, var dårlig. Håper det blir bedre utover Anonymkode: aef04...64c 4
boksemat Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 2 minutter siden, Mystix skrev: Har du sett Borettslaget? Narvestad ER en usympatisk person med lav moral. Det er slik karakteren er og det er derfor den er morsom. Du vet at når noen spiller skuespill så spiller de en annen person? Eller har du ikke helt skjønt hva skuespilleryrket går ut på? Tror du massemordere i filmer også er det i virkeligheten? Ja..jeg skjønner at han spiller en rolle, men jeg liker ikke karakteren narvestad. Men jeg synes ikke at robert spiller rollen fullt ut.robert skinner liksom litt for mye gjennom. 1
H80 Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 Du synes ikke han mestrer rollen som Narvestad, en rollefigur han har skapt selv og som er svært populær? Jeg koste meg med dansketuren, var befriende å for en gangs skyld se Narvestad slappe av litt etter å ha spist god mat :-) 14
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #6 Skrevet 12. november 2017 5 minutter siden, Mystix skrev: Har du sett Borettslaget? Narvestad ER en usympatisk person med lav moral. Det er slik karakteren er og det er derfor den er morsom. Du vet at når noen spiller skuespill så spiller de en annen person? Eller har du ikke helt skjønt hva skuespilleryrket går ut på? Tror du massemordere i filmer også er det i virkeligheten? Helt enig med deg. Robert Stoltenberg er noe av det beste som er blandt unge norske komikere i dag, med FÅ unntak. Anonymkode: aed80...50a 10
Djungelvrål Skrevet 12. november 2017 #7 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, boksemat skrev: Ja..jeg skjønner at han spiller en rolle, men jeg liker ikke karakteren narvestad. Men jeg synes ikke at robert spiller rollen fullt ut.robert skinner liksom litt for mye gjennom. Har du sett Borettslaget? Er enig i at det som ble sendt igår ikke er det beste jeg har sett av Narvestadkarakteren men håper det tar seg opp. Narvestad er hans mest populære karakter. 2
boksemat Skrevet 12. november 2017 #8 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg. Robert Stoltenberg er noe av det beste som er blandt unge norske komikere i dag, med FÅ unntak. Anonymkode: aed80...50a Ha ha..jeg må altså le høyt nå 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #9 Skrevet 12. november 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Helt enig med deg. Robert Stoltenberg er noe av det beste som er blandt unge norske komikere i dag, med FÅ unntak. Anonymkode: aed80...50a Robert Stoltenberg er 52 år. Det er jo ikke steingammelt, men faller det under "unge norske komikere"? Anonymkode: 1faf7...0cf 11
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #10 Skrevet 12. november 2017 Syntes det var ganske morsomt jeg. Haha, når han hadde tørket klærne med kroppsvarmen sin....😂 Anonymkode: 937d7...2dc 2
boksemat Skrevet 12. november 2017 #11 Skrevet 12. november 2017 Haha..han er litt dirty han der narvestad..ekkelt med de svette pølsene og mat pakket inn i servietter. han er liksom både en gris, usympatisk og har lav moral. hva er det som er morsomt med det egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #12 Skrevet 12. november 2017 19 minutter siden, Mystix skrev: Har du sett Borettslaget? Narvestad ER en usympatisk person med lav moral. Det er slik karakteren er og det er derfor den er morsom. Du vet at når noen spiller skuespill så spiller de en annen person? Eller har du ikke helt skjønt hva skuespilleryrket går ut på? Tror du massemordere i filmer også er det i virkeligheten? Tja! Om ikke skuespillere så iallfall regissører som Tarantino. Han hadde passet godt som psyko i virkeligheten. Anonymkode: a2153...4f9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #13 Skrevet 12. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Robert Stoltenberg er 52 år. Det er jo ikke steingammelt, men faller det under "unge norske komikere"? Anonymkode: 1faf7...0cf Jøsses ! Er han virkelig så gammel, herregud som tiden går. Snart på tide å bestille sykehjemsplass skjønner jeg Anonymkode: aed80...50a 6
H80 Skrevet 12. november 2017 #14 Skrevet 12. november 2017 4 minutes ago, boksemat said: Haha..han er litt dirty han der narvestad..ekkelt med de svette pølsene og mat pakket inn i servietter. han er liksom både en gris, usympatisk og har lav moral. hva er det som er morsomt med det egentlig? Vi kjenner igjen ting ved folk vi kjenner. Det er det som er morsomt. 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #15 Skrevet 12. november 2017 4 minutter siden, boksemat skrev: Haha..han er litt dirty han der narvestad..ekkelt med de svette pølsene og mat pakket inn i servietter. han er liksom både en gris, usympatisk og har lav moral. hva er det som er morsomt med det egentlig? Noe overdrevet, men det er en parodi, karikatur på folk som er sånn i virkeligheten. Har du aldri møtt noen slike folk ? Anonymkode: aed80...50a 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #16 Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, H80 skrev: Vi kjenner igjen ting ved folk vi kjenner. Det er det som er morsomt. Ja..men han blander litt for mange motsettende personlighetstrekk..man kan ikke både være ordensmenneske og ha lav moral fks Anonymkode: 8c203...11e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #17 Skrevet 12. november 2017 Narvestad er hans beste rolle. Jeg kjenner så utrolig godt den personligheten i et borettslag eller mange andre. Ingen har så lang pekefinger som når narvestad er oppe med sin Han har virkelig truffet spikeren på hodet der. Anonymkode: cf4be...c40 8
H80 Skrevet 12. november 2017 #18 Skrevet 12. november 2017 Hvis du ikke har opplevd denne kombinasjonen har du ikke opplevd mye :-) Kanskje du er ganske ung? Hva er fks? 5
kvinneguide Skrevet 12. november 2017 #19 Skrevet 12. november 2017 Jeg syntes også gårsdagens episode var dårlig. Jeg har ikke tro på konseptet fordi karakteren Narvestad tas ut av sammenheng. Gårsdagens episode viste egentlig bare en litt ensom person på reise. Rollen som borettslagsleder er såpass viktig del av karakteren at når man fjerner den blir det for lite igjen. Hadde han brukt flere av borettslagets karakterer ville det kanskje vært bedre. Men jeg synes også at en parodi bør ha en viss rot i virkeligheten og jeg ser bare ikke for meg at karakteren Narvestad ville feriert på denne måten. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #20 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, H80 skrev: Hvis du ikke har opplevd denne kombinasjonen har du ikke opplevd mye :-) Kanskje du er ganske ung? Hva er fks? Jeg opplever at han liksom blander for mange ulike personlighetstrekk men klarer ikke å forklare det noe nærmere Anonymkode: 8c203...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå