Gå til innhold

Klesstørrelser ungdom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klesstørrelser ungdom.  Hva er de neste str etter 164? Er det 172, og deretter xs dame eller herre?

Eller er str 172 det samme som xs dame/ herre?

Anonymkode: dc020...c46

Skrevet

170 er neste og siste  (ihvertfall på hm, Cubus etc)

Jeg synes at 170 ofte kan være større eller like som xs for voksne, har selv kjøpt en og annen ting i barneavdelingen... 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

170 er neste og siste  (ihvertfall på hm, Cubus etc)

Jeg synes at 170 ofte kan være større eller like som xs for voksne, har selv kjøpt en og annen ting i barneavdelingen... 

Tusen takk for god hjelp :blomst:

Skrevet

Barnestørrelse 170-172 er nok større enn XS i dame!

Husker bl.a. at da jeg gikk på ungdomsskolen kjøpte jeg noen Nike t-skjorter i S og M, og noen i største barnestørrelse. De var ca like store. Nike størrelse S (herre/unisex) tilsvarer forøvrig 173 cm, M 178, XS 168 cm - dette står (noen ganger?) på merkelappen i klærne. Mener også at Nike dame str. M er tiltenkt høyde maks 5 ft 7, altså 170 cm.

Anonymkode: 1d869...326

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barnestørrelse 170-172 er nok større enn XS i dame!

Husker bl.a. at da jeg gikk på ungdomsskolen kjøpte jeg noen Nike t-skjorter i S og M, og noen i største barnestørrelse. De var ca like store. Nike størrelse S (herre/unisex) tilsvarer forøvrig 173 cm, M 178, XS 168 cm - dette står (noen ganger?) på merkelappen i klærne. Mener også at Nike dame str. M er tiltenkt høyde maks 5 ft 7, altså 170 cm.

Anonymkode: 1d869...326

Tusen takk for hjelpen :blomst:  Det er fint å vite at xs herre kan passe ca når han vokser ut av str 164.

Skrevet

Xxxs er hvertfall str 134/140

Anonymkode: b2763...23e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...