McKibben Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Hei! Jeg har falt helt for Dagne Dover sin "Classic tote". Det er den ideelle vesken i min øyne, ikke bare er den veldig stilren og ser bra ut på utsiden, men har et utrolig gjennomtenkt design i forhold til lommer innvendig og er akkurat det jeg har vært ute etter til skolebruk. Det eneste er at jeg så veldig gjerne skulle hatt den i denne fargen: Men det var desverre limited edition, og er ikke mulig å få tak i lenger. Jeg har googlet masse på jakt etter alternativer, og selv om jeg kan finne pene vesker som hadde vært veldig gode erstatninger ved første øyekast, er det ingen som har en like bra løsning når det kommer til innvendig design. Derfor tenkte jeg å høre med dere om kanskje noen her vet om noe lignende?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #2 Skrevet 1. oktober 2023 McKibben skrev (På 12.11.2017 den 12.45): Hei! Jeg har falt helt for Dagne Dover sin "Classic tote". Det er den ideelle vesken i min øyne, ikke bare er den veldig stilren og ser bra ut på utsiden, men har et utrolig gjennomtenkt design i forhold til lommer innvendig og er akkurat det jeg har vært ute etter til skolebruk. Det eneste er at jeg så veldig gjerne skulle hatt den i denne fargen: Men det var desverre limited edition, og er ikke mulig å få tak i lenger. Jeg har googlet masse på jakt etter alternativer, og selv om jeg kan finne pene vesker som hadde vært veldig gode erstatninger ved første øyekast, er det ingen som har en like bra løsning når det kommer til innvendig design. Derfor tenkte jeg å høre med dere om kanskje noen her vet om noe lignende? Fant du noe som lignet? Anonymkode: cdafa...fa3
Kullsyrevann Skrevet 1. oktober 2023 #3 Skrevet 1. oktober 2023 Legg ut "ønskes kjøpt" annonse på finn og tise og se om du får napp?
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2023 #4 Skrevet 1. oktober 2023 Kullsyrevann skrev (8 minutter siden): Legg ut "ønskes kjøpt" annonse på finn og tise og se om du får napp? Vil tro TS enten har skaffet den eller kjøpt noe annet på 5 år Anonymkode: 8bb8b...0ae
Kullsyrevann Skrevet 1. oktober 2023 #5 Skrevet 1. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil tro TS enten har skaffet den eller kjøpt noe annet på 5 år Anonymkode: 8bb8b...0ae 5 år siden! Ja da håper jeg hun og veska har funnet hverandre 🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå