AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Hannhunden min er hoven mellom testiklene og bak mot anus.. Er det sånn det skal være? Han klør seg mye i det området og jeg prøver å finne ut hvorfor så derfor jeg ble obs på dette området. Anonymkode: a97da...d80
Minya Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Ta kontakt med veterinær så snart som mulig og be om en sjekk. Det kan være alt fra betente analkjertler, til langt farligere ting.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 1 time siden, Minya skrev: Ta kontakt med veterinær så snart som mulig og be om en sjekk. Det kan være alt fra betente analkjertler, til langt farligere ting. Så det er ikke vanlig at det er hovent? Minner meg om skrukken på menn... Betente analkjertler er det ikke. Er ikke rødt eller sårt eller noe, det er bare "hovent" der liksom. Skal kontakte veterinær i morgen tidlig. Anonymkode: a97da...d80
Gjest JudasPriest Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 (endret) Man skal tømme analkjertlene. Dette for at de ikke skal bli betente. Veterinæren måtte gjøre det på min gamle hund, ofte. Ring vet. I morgen. De skal ikke lide. Endret 13. november 2017 av JudasPriest ☠️
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 2 minutter siden, JudasPriest skrev: Man skal tømme analkjertlene. Dette for at de ikke skal ble betente. Veterinæren måtte gjøre det på min gamle hund, ofte. Ring vet. I morgen. De skal ikke lide. Men ut i fra hva jeg ser på bilder ligner ikke det på betente analkjertler i det hele tatt. Ser ut som en "skrukk" som menn har. Ja skal ringe vet i morgen. Virker ikke som har lider og har vondt, frisk og rask ellers. Anonymkode: a97da...d80
Gjest JudasPriest Skrevet 12. november 2017 #6 Skrevet 12. november 2017 (endret) Jeg er ikke veterinær, og har ikke hatt hannhund på mange år. Det er bra han ikke lider, og er frisk og rask. Hvis han slikker seg mye, kan huden bli irritert. Hunden min har fått våteksem fra å slikke mye på labbene. Håper de finner ut hva som plager han. Lykke til. 🐶🙂 Endret 13. november 2017 av JudasPriest 🙂
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #7 Skrevet 12. november 2017 23 minutter siden, JudasPriest skrev: Jeg er ikke veterinær, og har ikke hatt hanhund på mange år. Det er bra han ikke lider, og er frisk og rask. Hvis han slikker seg mye, kan huden bli irritert. Hunden min har fått våteksem fra å slikke mye på labbene. Håper de finner ut hva som plager han. Lykke til. 🐶🙂 Ja jeg tror det kan være våteksem, eller ser ikke ut som det, men at det er en begynnede våteksem. Får høre hva vet sier og kanskje kjøpe han en sånn krage så han ikke får slikket seg, så kanskje det gir seg. Har også klipt han i området for å lufte huden så håper det hjelper. Takk ☺️ Anonymkode: a97da...d80
nurcos Skrevet 13. november 2017 #8 Skrevet 13. november 2017 12 hours ago, JudasPriest said: Man skal tømme analkjertlene. Dette for at de ikke skal ble betente. Veterinæren måtte gjøre det på min gamle hund, ofte. Ring vet. I morgen. De skal ikke lide. Nei, man skal ikke måtte tømme analkjertlene til en hund selv. Dette gjør de selv når de er på do, hvis de har fast nok avføring. Dessverre så får mange hunder ikke i seg nok bein/kjøtt/innmat som gjør avføringen hard nok til at de får tømt de når de går på do, og da må veterinærer starte å tukle baki der, noe som ofte bare gjør problemet verre.
Gjest JudasPriest Skrevet 13. november 2017 #9 Skrevet 13. november 2017 3 timer siden, nurcos skrev: Nei, man skal ikke måtte tømme analkjertlene til en hund selv. Dette gjør de selv når de er på do, hvis de har fast nok avføring. Dessverre så får mange hunder ikke i seg nok bein/kjøtt/innmat som gjør avføringen hard nok til at de får tømt de når de går på do, og da må veterinærer starte å tukle baki der, noe som ofte bare gjør problemet verre. 🙄Er du trøtt? Leste du hva jeg skrev?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå