Gå til innhold

Legning

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym naa

Jeg er ufattelig forelska, og det gjoer saa vondt! Hun er nemlig min beste venninne, noe som gjoer alt helt umulig. Dessuten er hun rimelig hetero. Har vaert forelska i henne i et halvt aar naa, og jeg sliter veldig med det. Alt jeg gjoer er aa tenke paa henne, fantasere, jeg ser for meg bryllup og familie og hele pakka. Vi har hatt sex en gang, i fylla, noe som selvfoelgelig ga masse nytt liv til mine fantasier... Vi har snakka om det i ettertid, og hun har gjort det helt klart at det var et engangstilfelle. Jeg tilbringer mye tid sammen med et nyforelska vennepar, noe som gjoer alt mye saarere fordi de har alt det jeg oensker meg med henne. I tillegg sliter jeg med aa identifisere min legning, og foeler meg utrolig ensom fordi jeg ikke kan snakke med mine naermeste venner om dette. Orker ikke mer av dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke "komme ut av skapet"? Tror du ville fått det mye bedre med deg selv da.

Skjønner at det er vondt å være forelsket i en som ikke engang har samme legning, på den andre siden; vet hun at du er les?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Annie.

Prøv iallefall å snakke med noen. Jeg tror nok at du vil føle deg bedre dersom du får luftet tankene dine for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...