Olivia Skrevet 6. august 2002 #1 Skrevet 6. august 2002 Hadde besøk av nevøen min på fire år i helga. Vi satt og spiste middag da han plustelig spurte: "tante, har du jentetiss?" "ja" svarte jeg og prøvde å la være å begynne å le. Så ble det stille, tydelig at han tenkte litt over det, før han sa " den har jeg aldri sett!!" Da nyttet det ikke å holde maska lenger utrolig så mye artig unger kan finne på å si :D :D
Viking Skrevet 6. august 2002 #2 Skrevet 6. august 2002 Min yngste sønn satt og å funderte over dette: "Mamma, du vet jeg har tissmann, men Linda (hans kusine) hun har rumpe helt rundt. Prøver å være flink å skrive opp disse gullkorna, men de er så mange at en kan dessverre ikke få med alt.
Miranda Skrevet 6. august 2002 #3 Skrevet 6. august 2002 Jeg ble ganske svarskyldig da min datter på 4 en dag spurte meg: "Mamma, hva hadde du spist siden jeg kom inn i din mage?" :oops:
Salamandra Skrevet 6. august 2002 #4 Skrevet 6. august 2002 Min 4-åring har også fått med seg at han har vært inni magen min.. og fått det for seg at jeg spytta han ut når han var ferdig.. I wish.. Frk. Busybody
Dolly de Lux Skrevet 6. august 2002 #5 Skrevet 6. august 2002 Jeg overhørte min veslevoksne niese som 6 åring, som forøvrig nå er 20. Hun fortalte sin venninne hvordan hun kom til verden. "Pappa bet mamma i nakke og så parret de seg" Sånn som katten. Veldig enkelt, og husdyer er en god ting. Hun synes ikke noe særlig om å bli minnet på den historien......
K@rine Skrevet 6. august 2002 #6 Skrevet 6. august 2002 Som min 5-åring sa her om dagen:"Hvis du ikke hadde hatt meg hadde du ikke hatt noe å gjøre, vøttø mamma!"
Gjest Janna Skrevet 6. august 2002 #7 Skrevet 6. august 2002 Mamma har en bok hun skrev ned gullkorn fra oss barna. Noen av de beste ler jeg av enda, når jeg kommer på de. Lillebroren min på 13, som da var 5, sto og trippet foran bad-døra, tydelig trengende, og holdt seg foran. Mamma spurte: "Hva skal du nå?" "Æ må bæsj!!" "Jammen hvorfor holder du deg foran da?" "Du skjønne væll det, de e ingenting å hold sæ i bak!!"
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2002 #8 Skrevet 6. august 2002 hehehe... er jo så frisinna.... da min sønn var 3 år, sa han til meg: duuu. mamma.... hvolfor må jei gå i barnehage? -fordi mamma og pappa er på jobb, og kan ikke ta oss av deg da. han tenkte lenge, før han sa morsk med øyenbryna kroket; - det var jeg viste....dere liker meg ikke lenger.. skal si..mamma satt seg ned med sønnen sin etter det ja!
Gjest Lottemor Skrevet 7. august 2002 #9 Skrevet 7. august 2002 Da jeg var liten var jeg veldig vesle voksen og funderete over det meste..... Min ene onkel som jeg var veldig glad i hadde ikke hår midt på hode ,bare en krans rundt og så hadde han full skjegg..... Jeg studerte han nøye en dag og sier : Onkel hvorfor vokser håre ditt feil vei??? En anen gang så hadde vi sett på tv om første mann på månen og jeg viste at mamma pleide og mobbe onkel for at han hadde måne så helt spontant putter jeg honden min på den håløse delen av hode hans og sier : Jeg er første lille jenten på månen Huff ja ,jeg har sakt så myte rart at det er ikke fre å få når jeg tar sammbo med til min familie....
Gjest Janna Skrevet 7. august 2002 #10 Skrevet 7. august 2002 He he, her kommer en til fra samme lillebror Min lillebror begynte i 5-års alderen å interessere seg veldig for måle-enheter (liter, cl, osv), lengde-enheter (meter, cm, desimeter osv) Så en dag... Han sto på en krakk ved kjøkkenbenken og fulgte veldig med når mamma skulle bake boller. Hun snakket høyt mens hun holdt på, og han fulgte med med store øyne. "* dl med sukker..... ** liter med melk...." Og så kommer det ivrig fra guttungen: "Mamma, kor mange kilometer med mjøl træng vi oppi??"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå