AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Noen flinke, snille brukere her inne som kan tipse meg om en bra skygge eller et sett pluss en kost som kan brukes til naturlig contouring av kinnbein? Jeg er lys i huden. Har så lyst til å endre litt på hverdagssminken min og synes det ser så fint ut på jenter som gjør det ordentlig!☺️ Anonymkode: dcbf4...ccc
Gjest Geirfuglen Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Jeg har ikke greie på det selv, men spurte nylig ei venninne som er flink med sminke, og hun tipset meg om et sett fra Smashbox som skulle være bra. Hun er også veldig lys i huden med helt lyst hår.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #3 Skrevet 13. november 2017 NYX sine contour sticks i krem, de er veldig lette å blende ut så det ikke blir synlig og skarpt. Ellers anbefaler jeg egentlig å prøve deg frem med en bronzer eller solpudder du har hjemme , matt, uten shimmer i gjør akuratt samme susen som de pudderne som er lagd for contouring. Anonymkode: e4dae...022
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #4 Skrevet 13. november 2017 Takk for tips! Jeg har googlet litt også og ligger an til å prøve NYX sitt contouringsett og en børste fra Real Techniques. Tar gjerne imot flere erfaringer!☺️ Anonymkode: dcbf4...ccc
Djungelvrål Skrevet 13. november 2017 #5 Skrevet 13. november 2017 Jeg har hørt at Nyx sine skyggeleggingsprodukter er dårlige. Jeg bruker Bahama Mama fra The Balm, den er nøytral men litt mørk så man må passe seg i dagslys. Egentlig fungerer skyggelegging dårlig i dagslys med mindre man er utrolig lett på hånden. Skyggen skal jo ikke sees. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #6 Skrevet 14. november 2017 Skriver under på den fra smashbox. I et palette med 3 farger. De selger light og fair, itillegg lette å blende Anonymkode: 9ac4e...8d9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #7 Skrevet 14. november 2017 On 11/13/2017 at 2:17 PM, AnonymBruker said: NYX sine contour sticks i krem, de er veldig lette å blende ut så det ikke blir synlig og skarpt. Ellers anbefaler jeg egentlig å prøve deg frem med en bronzer eller solpudder du har hjemme , matt, uten shimmer i gjør akuratt samme susen som de pudderne som er lagd for contouring. Anonymkode: e4dae...022 Signerer denne. Liker bedre kremprodukter enn pudder, og contour sticksene er gull. Anonymkode: 81264...fe9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #8 Skrevet 15. november 2017 Hva er vitsen med å forme ansiktet deres annerledes enn dere er? Hva med å fremheve vakre trekk og heller bruke highliter på riktig sted? Det ser mye bedre ut.. Mange overdriver contuoreringa og ikke minst brynene.... Se i speilet og se hvor lyset treffer og bruk highliter er mitt råd. Merke er ikke så nøye, men type hud og farge i huden. Anonymkode: 59b01...e51 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #9 Skrevet 16. november 2017 Nå blir det jo frarådet med contourering ettersom det kan føre til kreft. Anonymkode: 5a7b2...d2a
Djungelvrål Skrevet 16. november 2017 #10 Skrevet 16. november 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå blir det jo frarådet med contourering ettersom det kan føre til kreft. Anonymkode: 5a7b2...d2a Nei, et ble det ikke. Det ble frarådet å legge 20 lag med sminke. Skyggeleggingsprodukter er ikke farligere enn andre sminkeprodukter. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #11 Skrevet 16. november 2017 Contouring ser bare bra ut på bilder/film. Drit i deg og kjøp deg heller en fin highlighter og bronzer eller brukt tiden på øyeskygge. Anonymkode: 7c482...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå