Gå til innhold

Hva spiser dere til lunch? Trenger tips

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ekstremt kresen og det er mye mat som gjør at jeg brekker meg. Har i det siste spist mye kyllingfilet og salat til lunch, men bare tanken på det nå gjør at jeg kaster opp. Vil aldri se en kyllingfilet igjen så lenge jeg lever :kvalm: Og pga at jeg ble så kvalm av det tør jeg nesten ikke spise noe for er redd for å bli kvalm..

Brød tåler jeg dårlig (pga gluten) og det er ikke mulig å varme opp noe på jobben min. Det er kantine der men alt smaker grusomt. Så den siste uka har jeg droppet lunch for jeg blir bare kvalm av absolutt alt. 

Hva spiser dere til lunch? Og kan dere anbefale noe som er uten brød? 

Anonymkode: 433a8...57f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yoghurt med bær. 

Havregrøt med glutenfrie havregryn. 

Pannekaker med glutenfritt mel. 

Vafler med glutenfritt mel. 

Anonymkode: 8044a...753

Skrevet

Jeg har akkurat funnet en kjempegod oppskrift på glutenfrie  og sunne rundstykker. 

300 gram cottage cheese, ,2 egg,  250 gram havregryn, 1 ss solsikkefrø, 1 ts bakepulver og en klype salt.

Bland alt I en bolle med stavmixer.  Form og sett på.en bakeplate. . Stek ved 200 grader midt  I ovnen I 10 til 12 minutt.

Det,var en god erstatning for brød.  Med litt hardkokt egg, tomat og agurk eventuell en salatbolle , litt røkelaks og,eggerøre  så,har du en deilig og smakfull  lunsj 

Eller glutenfrie knekkebrød med guacamole,  kalkunskinke,  tomat og paprika.  

Eller så kan du lage en god suppe  som f,eks. Tomatsuppe, blomkålsuppe  eller potet og purre løksuppe. 

Skrevet

Kjøpe en billig mikro å ha på jobben? Her går det mye i middagsrester fra dagen før, varmet opp i mikroen 😊

Skrevet

Wraps. 

Anonymkode: 3276f...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...