Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg har vunnet et bud på ebay. men denne personen som selger bruker ikke paypal. Det personen bruker derimot er Bidpay/Cheque, western union og Wire Transfer. Hva er disse forskjellige tingene? er bidpay noe lignende paypal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bidpay er ihvertfall greit å bruke. Eneste ulempen i forhold til Paypal er at de tar et gebyr fra deg.

Gjest Daniella_
Skrevet

Gebyr ja... Uansett, takk for svar. :)

Skrevet

Jeg ville helt klart valgt bidpay.. Det fungerer som paypal, men det er du som betaler gebyret og ikke selgeren(som det er ved paypal).

Det lønner seg forøvrig å sjekke opp sånt før en byr, for ofte tar de ikke noe bortsett fra cash/cheque, og det er ikke å anbefale :)

Gjest Daniella_
Skrevet
Jeg ville helt klart valgt bidpay.. Det fungerer som paypal, men det er du som betaler gebyret og ikke selgeren(som det er ved paypal).

Det lønner seg forøvrig å sjekke opp sånt før en byr, for ofte tar de ikke noe bortsett fra cash/cheque, og det er ikke å anbefale :)

men bidpay virker ikke :-(

prøver og prøver...men de avslår kortet mitt.

har jo penger der...

hvordan får jeg til å betale med cash/cheque da?

må betale i banken da, eller?

Skrevet

Hva med å spørre selgeren, han vet nok sikkert best. Har selv brukt e-bay i godt over 2 år, men bruker kun paypal.

Gjest Daniella_
Skrevet
Hva med å spørre selgeren' date=' han vet nok sikkert best. Har selv brukt e-bay i godt over 2 år, men bruker kun paypal.[/quote']

Jeg fikset det. Hadde skrevet inn feil kort.nr...dumme meg :oops:

Skal bare bruke paypal selv fra nå av. Jeg ble litt overivrig og sjekket ikke om de tok paypal.

Takker for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...