Ambador Skrevet 12. november 2017 #1 Skrevet 12. november 2017 Hvordan fungerer Familievernkontoret? Har de god tid til de enkelte, eller er det litt som nav, 1000 oppgaver og ingen tid....
Gjest Mass Skrevet 12. november 2017 #2 Skrevet 12. november 2017 Jeg vet ikke hvordan det fungerer på Nav, men på fvk kan det være lang ventetid før man kommer til med mindre det er hastesak. Når man først kommer til så opplevde hvert fall jeg at jeg/vi kunne få time etter kort tid igjen viss jeg/vi trengte flere.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 16 timer siden, Mass skrev: Jeg vet ikke hvordan det fungerer på Nav, men på fvk kan det være lang ventetid før man kommer til med mindre det er hastesak. Når man først kommer til så opplevde hvert fall jeg at jeg/vi kunne få time etter kort tid igjen viss jeg/vi trengte flere. Samme opplevelse sitter jeg med. Og under møtene setter de av tid til oss. Anonymkode: 1e987...fa7 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Jeg opplevde at de hadde god tid og at vi fikk de timene vi hadde behov for. Ikke sånn samlebånd greie... Anonymkode: e5324...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå