Gå til innhold

Morsdag og farsdag er noe av det teiteste som fins

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enig? Å der sitter de å sutrer over de ikke får noe. De har jo bursdag som alle andre. Idiotdag.

Anonymkode: 82ede...25e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ignorerer lett de to dagene her i huset ja. Trenger ikke en slik dag for å bli satt pris på. Det skjer uten å måtte kjøpe blomster, gave etc.

Anonymkode: 36886...fd6

• Liker 2
Skrevet

Det hender jeg gjør noe hyggelig ut av det, men vi har det ikke som tradisjon akkurat. Har hendt jeg har kjøpt en gave, eller at vi har funnet på noe. Andre ganger har dagen gått som alle andre dager i året. 

Skrevet

Tja... Når jeg tenker på alt de har gjort for meg gjennom årene og all oppmerksomhet og hensyn de tok da jeg vokste opp så syntes jeg de fortjener denne ene dagen. Ser på det som en anledning til å vise litt ekstra omtanke og til å være sammen med familien min. Trenger ikke kjøpe gave, men liker å gi en liten oppmerksomhet eller arrangere noe sosialt sammen med ham. Hvorfor ikke gi far én dag som handler litt om ham og gode minner dere har sammen?! En dag vil du ikke lenger ha en far... Utnytt tida og vis kjærlighet mens du enda kan

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Lill3My skrev:

En dag vil du ikke lenger ha en far... Utnytt tida og vis kjærlighet mens du enda kan

Fryktelig dramatisk du skulle være da.

• Liker 3
Skrevet

En koselig dag å gi litt ekstra oppmerksomhet. Og for noen søte farsdagsfiltre som var kommet på snapchat :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Synes det er masse stress jeg. Blir jo bare med å kjøpe sokker til pappa og øredobber til mamma + et kort der det står "glad i deg". Mener heller man kan heller vente til jul/bursdag og gi de noe de virkelig vil ha i stedet for noe i siste liten siden man kom på det er mors/fars dag dagen før, som ofte skjer med meg. 

Skrevet
11 minutter siden, Lill3My skrev:

Tja... Når jeg tenker på alt de har gjort for meg gjennom årene og all oppmerksomhet og hensyn de tok da jeg vokste opp så syntes jeg de fortjener denne ene dagen. Ser på det som en anledning til å vise litt ekstra omtanke og til å være sammen med familien min. Trenger ikke kjøpe gave, men liker å gi en liten oppmerksomhet eller arrangere noe sosialt sammen med ham. Hvorfor ikke gi far én dag som handler litt om ham og gode minner dere har sammen?! En dag vil du ikke lenger ha en far... Utnytt tida og vis kjærlighet mens du enda kan

For en omtanke, så gledelig å se. Så enig med deg.

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt gave pga mannen min syns sokker og sånt er dritt å få i gave, blomster er bortkasta penger og femi, han vil heller ha verktøy..

men det får vente til jul. 

Men vi markerer dagen litt da. Barna lager kort, han får sin yndlingsrett til middag og kake til dessert.

Anonymkode: 613aa...9e5

Skrevet

Min egen far er død....

Anonymkode: 613aa...9e5

Skrevet

Bare tull og motstander,men så er det sånn at resten av familien møter opp til kaffe kaker. ..blomster og gave  føler press med å kjøpe gave og møte opp

Anonymkode: f48aa...936

Skrevet

Så mye kos det var i denne tråden da :blink:

Jeg sender en liten hilsen jeg og det holder i massevis ^^,  

Skrevet
13 hours ago, bobler said:

Synes det er masse stress jeg. Blir jo bare med å kjøpe sokker til pappa og øredobber til mamma + et kort der det står "glad i deg". Mener heller man kan heller vente til jul/bursdag og gi de noe de virkelig vil ha i stedet for noe i siste liten siden man kom på det er mors/fars dag dagen før, som ofte skjer med meg. 

Det handler jo ikke om gaver, men å sette litt ekstra pris på en person som har vist deg omsorg opp igjennom livet. Hos alle jeg kjenner og meg selv er det en dag man tilbringer med mor/far, gjør hyggelige ting sammen og spiser middag sammen.

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig? Å der sitter de å sutrer over de ikke får noe. De har jo bursdag som alle andre. Idiotdag.

Det er fritt fram å feire eller ikke feire. Jeg synes voksne folk som helt oppriktig klarer få et trassanfall over at andre folk tar seg den personlige friheten de har til å feire hva pokker de vil er trist. Hvor sørgelig må ikke hverdagen være for å bli sint pga morsdag, farsdag og Halloween, liksom.. :trist: 

Jeg feirer ikke. Du feirer. :tommelopp: 

Jeg skal begynne å feire høsttakkefest. Fordi mat. Jeg elsker mat. :nigo: 

Anonymkode: 9c9e9...78d

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor må det en slik dag til for å vise at man setter pris på dem? 

Om man ikke kan gjøre det ellers iåret, synes jeg det er rart at man gjør det kun fordi de reklamerer for denne dagen på tven. 

Anonymkode: 71669...0b1

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Å der sitter de å sutrer over de ikke får noe.

Hvem?

Gjest C.Tramell
Skrevet

Synes det er koselig jeg, men jeg kunne aldri funnet på å sutre på Facebook hvis jeg ikke fikk kake. Det blir for dumt. 

Gjest Walkingdead
Skrevet (endret)

Kan du ikke bare kjøpe en gave til faren din eller skrive et lite kort og slutte å syte. PAPPA FTW!!

Endret av Walkingdead
Skrevet

Slike dager er bare for butikken og kjøpesenter sin del, fordi de ønsker å tømme forbrukernes lommer... 

Anonymkode: e3435...442

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...