Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å kjøpe en god, pleiende og fuktighetsgivende leppomade. Helst i kremform, hater leppomade i stickform....

Jeg bruker vanligvis vaselin og lypsyl menthol (den blåe), men fant ut at begge inneholdt mineral oljer og det er veldig fy fy.

Kan noen anbefale en bra leppomade til en ok pris, max rundt 100kr. :sikle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste lepomaden jeg har prøvd er den rosa fra Biotherm. Den koster ca 120kr, men det er den verdt for den er utrolig drøy og gjør leppene mye og blanke og fungerer litt som en gloss i tillegg. Inneholder ikke mineraloljer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøv Dr.Hauschka fra helsekost! Den er veldig god, og inneholder bare bra ting. Koster 54,- og er på stift.

Gjest Anonymous
Skrevet
Prøv Dr.Hauschka fra helsekost! Den er veldig god, og inneholder bare bra ting. Koster 54,- og er på stift.

Weleda sin er bedre. Ca samme pris. Den er i stickform (litt tykkere enn lypsyl o.l), men den sitter så godt at du slipper å gå og ta på ny hvert tiende minutt. Anbefales!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes Dr.Hauschka er bedre enn Weleda. Dr.H gir litt glans i forhold til Weleda som bare kjennes tørr. Men Weleda lukter bedre.

Skrevet

Jeg har prøvd mange, og den jeg bruker nå synes jeg er kjempefin. PL3 heter den, og er blå.

Leppomaden er hvit med en rød ring.

• 10 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

LEPPEPOMADE

Anonymous poster hash: bef1d...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...