Pippa Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Er det noen her på KG som kan gi meg mange tips om navn på klesbutikker og andre bra steder hvor å shoppe i Tyskland??! Hvordan er pris i forhold til Norge, hva er rimelig og hva MÅ jeg bare kjøpe når jeg er i Tyskland?!? Er desperat til å få vite for jeg har aldri vært i i det landet før...
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #2 Skrevet 27. januar 2005 Hei, kom akkurat fra en helgetur fra frankfurt. De har jo alle de kjente merkekjedene, bl.a. mexx, mango, hm og mange flere. Prismessig så ligger dem litt under norgespriser, men det er ikke mye. Sengetøy av svært god kvalitet er billigere og alt av kjøkkenting. Sminke hadde omtrent samme pris. God tur!
Pippa Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2005 Jeg skal til Gutersloh som ikke ligger så veldig langt fra Dusseldorf og Dortmund. Jeg ønsker gjerne navn på bra klesbutikker og...
Elze Skrevet 28. januar 2005 #5 Skrevet 28. januar 2005 Jeg hadde tenkt å anbefale butikker i Berlin, men da hjelper jo ikke det. Karstadt er en kjede av "department stores" som finnes overalt - de har godt utvalg av sminke og denslags.
stikkelsbær Skrevet 28. januar 2005 #6 Skrevet 28. januar 2005 Zara er jo obligatorisk.. Hvilke norske klesbutikker liker du å handle i da?
Pippa Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2005 Jeg liker butikker som Pop In, HM, Lene V, B Young mm.. Men jeg pleier som regel handle klærne mine i England og da simpelheten elsker jeg New Look , men jeg liker også River Island, Oasis, Bay, MK One ogTopShop for å nevne noen.. Alle klesbutikker med et moderne snitt, trenger ikke være akkurat en spesiell butikk..
stikkelsbær Skrevet 30. januar 2005 #8 Skrevet 30. januar 2005 Du kan prøve Orsay kanskje. Ganske rimelige klær, kan minne litt om Vero Moda/Only. Noen av klærne kan muligens bli litt fjortis, men har funnet en del fint der også!
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2005 #9 Skrevet 30. januar 2005 I Berlin har de en butikk som heter "New Yorker" som jeg likte veldig godt da jeg var der. Tror de har flere butikker fordelt utover landet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå