Gå til innhold

Dr Halfdan V. Simensen - erfaring? Aviva Silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Om et par uker skal jeg ta silikon. Hvis jeg tør 😅 Noen som har erfaring med kirurgen Halfdan Simensen på Aviva Helse? 

Anonymkode: e2475...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at sulikon et så ut. Nå er det naturlige in. Fylle puppen opp med plastikk. Nei ikke bra for kroppen. Vær stolt av dine egne pupper.

Snakker av erfaring og tok ut mine. Helt grusomt med to plastballer innenfor huden. 

Anonymkode: ebe72...d7c

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare si at sulikon et så ut. Nå er det naturlige in. Fylle puppen opp med plastikk. Nei ikke bra for kroppen. Vær stolt av dine egne pupper.

Snakker av erfaring og tok ut mine. Helt grusomt med to plastballer innenfor huden. 

Hvem bestemmer egentlig hva som er "ut"? Ts vil vel ta det for sin egen del da, samma hva som er inn og hva som er ut. Aldri forstått greia med å følge inn/ut. 

Anonymkode: e907c...f72

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, forhåpentligvis gjør de fleste dette av eget ønske og ikke på grunn av alle andre. Høres ut som du gjorde dette av feil grunn. 

Anonymkode: 36f4f...da1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...