Olava Skrevet 12. november 2017 #21 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha, wow, hadde faktisk ikke forventa at noen huska meg etter så lang tid. Jeg må dessverre skuffe og si at jeg ikke husker noen, tror jeg. Eneste må væreei jeg faktisk ble venn med og fortsatt er venn med, men det er jo av litt mer naturlige årsaker. Anonymkode: b6efb...744 Jeg husket det da jeg leste brukernavnet ditt, hadde nok ikke kommet på det om jeg skulle ramset opp hvem jeg husker. Isåfall så husker jeg bare noen av de som jeg ble bedre kjent med.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #22 Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Olava skrev: Jeg husket det da jeg leste brukernavnet ditt, hadde nok ikke kommet på det om jeg skulle ramset opp hvem jeg husker. Isåfall så husker jeg bare noen av de som jeg ble bedre kjent med. Ja, det skjønte jeg. Mulig jeg også hadde husket noen, men begynner å bli noen år siden. Var vel 13-14 når jeg var der, og nå er jeg 21 Anonymkode: b6efb...744
Olava Skrevet 12. november 2017 #23 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det skjønte jeg. Mulig jeg også hadde husket noen, men begynner å bli noen år siden. Var vel 13-14 når jeg var der, og nå er jeg 21 Anonymkode: b6efb...744 Da begynner det å bli en del år siden ja
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #24 Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Olava skrev: Da begynner det å bli en del år siden ja Husker du når de gikk fra de der helt gamle modellene til de nye som så litt mindre «pixla» ut? Hahah, det var tider! Anonymkode: b6efb...744
Olava Skrevet 12. november 2017 #25 Skrevet 12. november 2017 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Husker du når de gikk fra de der helt gamle modellene til de nye som så litt mindre «pixla» ut? Hahah, det var tider! Anonymkode: b6efb...744 Ja! Noen syns det var fantastisk, mens andre savna det gamle. Uansett hva han gjorde av forbedringer så var det alltid noen som sutra skulle stå gsm, ikke han. Autokorrekt Endret 12. november 2017 av Olava
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #26 Skrevet 12. november 2017 Akkurat nå, Olava skrev: Ja! Noen syns det var fantastisk, mens andre savna det gamle. Uansett hva han gjorde av forbedringer så var det alltid noen som sutra Blir vel fort sånn, men de fleste likte vel best de nye etterhvert! Var (og er) så sykt imponert over de som klarte å designe og tegne sånne nye klær! Jeg var jo helt elendig i forhold, haha. Anonymkode: b6efb...744
Blod Skrevet 12. november 2017 #27 Skrevet 12. november 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var du hun som het Blod der også? Eller var det Blodig? Med rosa hår? Anonymkode: cfbf5...853 Ja, mener å huske jeg het Blodig en periode 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som husker Lothlorien/Galadriel? Det var meg, haha. Tok noen år før jeg slutta der inne til jeg gikk over til KG da. Anonymkode: b6efb...744 Jeg husker deg haha
Olava Skrevet 12. november 2017 #28 Skrevet 12. november 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir vel fort sånn, men de fleste likte vel best de nye etterhvert! Var (og er) så sykt imponert over de som klarte å designe og tegne sånne nye klær! Jeg var jo helt elendig i forhold, haha. Anonymkode: b6efb...744 Samme her, det var sykt vanskelig å bruke det designutstyret. Litt som å bruke paint. Husker at jeg satt noen timer og lærte meg å «skyggelegge» klærne jeg designet, ble sååååå fornøyd. Egentlig så det ut som firkanter og rektangler alt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå