Gå til innhold

Hva er din fobi??

Maya22

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skjærer, rotter og tannlegen! Og edderkopper. Men ser jeg en edderkropp henter jeg bare den ene katta mi og den spiser den lydig opp. Ellers hater jeg veps, sprøyter og slanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har undervannsfobi. Klarer ikke både i innsjøer eller andre steder hvor det ikke går an å se bunn. Svømmebasseng derimot er herlig, og azurblått, klart hav kan jeg neste leve i. Men hvis jeg ikke ser bunn??? uoæhhh.. Angst... Føler alltid at noe trekker i beina mine, livredd for å komme borti tang eller andre greier...

Også er jeg mørkredd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Jeg har heldigvis ingen fobier og ikke har jeg noen urimelige "frykter" heller. Derimot er jeg mange ganger redd for hvor vi er på vei her i verden...

Ok da, jeg innrømmer det, jeg har flink-pike-syndromet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edderkopper.

Men de aller ekleste er de med kjempelange bein og bare en rund kropp. (det som enkelte kaller Kongro)

vræææææl...edderkopper er det verste jeg vet også.

Og det verste var at jeg var ikke redd de FØR.Men etter siste svangerskap,så får jeg helt noia bare jeg ser en edderkopp.Om det er en liten eller stor spiller ingen rolle.

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har *bli-stoppet i (politi-eller)-sporveiskontroll-fobi*

Den er helt ekstrem, og gjør at det skal SVÆRT mye til før jeg setter meg på en buss. Jeg ble stoppet i en beltekontroll engang jeg var på kjøretur med ungene, og alt var så klart i orden, men jeg klarte ikke å puste, jeg fant ikke førerkortet mitt, og jeg klarte ikke å kjøre videre... De så litt rart på meg, ja.

*dobbeltgrøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunder!

men jobber med det, kjenner to hunder godt og som jeg er glad i.

Men bjeffete sinnahunder er ekle!

og de som hopper opp på deg, og eieren ikke bryr seg. :sinna::sinna::sinna: Teite eiere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaustrofobi, og livredd for å skifte lyspærer (se for deg den sprenger i hånda di eller at du skrur den på og selve lampa er på uten lyspæra og det sprenger og BZZZZer mer! Huff) og er også redd for store hunder og at folk tar på meg (ekskludert folk som heter fyren min eller slikt) måtte ha en lang samtale med lærere om at når de skal hjelpe meg så IKKE ta på meg, da klikker det for meg! Sprø greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Edderkopper og fly. Var tidligere redd i heiser og tuneller, men det er jeg kommet over. Flyskrekk skal jeg også overvinne, men edderkoppfobi vil jeg nok alltid ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...

Annonse

Gjest Siri-0702

Hei allesammen!

Jeg er utrolig redd for gjenferd.

Har aldri opplevd noe overnaturlig, og håper virkelig jeg slipper det også.

Vet noen av dere om det går ann og ha fobi for gjenferd?

Og isåfall : hva heter det ?

Hilsen Jente 17 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...