Gå til innhold

Hva er din fobi??

Maya22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Claustrofobi og sosial fobi (selvom den begynner å bli bedre).

Det er andre ting jeg er veldig redd for men ikke så mye at det kan bli kalt en fobi tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg fikser ikke gamle møbler! Synes det er dritekkelt. Jeg kan ikke sitte i en gammel stol, ikke ta på den, osv. Jo eldre, jo verre. Antikke møbler... :riste: Mamma har noen antikke møbler, og hun forsto aldri fobien. Hvis jeg måtte tørke støv av dem da jeg var liten, brukte jeg alltid en lang kost. Fobien har visst et navn på fagspråket også, men jeg husker ikke hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edderkopper og gamle møbler (ja' date= du leste riktig)

Så artig! Den nr.2 deler jeg også, bare at det gjelder generelt gamle ting jeg ikke vet hvor stammer fra. (Gamle møbler, gamle hus,..)

Ja,...og så er jeg litt redd hunder :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har angst for å prate i litt større forsamlinger.

Presentasjonsrunder på kurs, møter osv er PYTON, for ikke å snakke om det å skulle holde et innlegg, presentasjon osv. Ughh!!

Liker heller ikke insekter og kryp, spesielt tusenbein og edderkopepr! :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klovner og dukker her også. Liker heller ikke slike digre mekaniske julenisser som pleier å stå i butikkene rundt jul. Og så liker jeg ikke når folk kommer for tett innpå kroppen på meg, jeg har en ganske vid personlig sfære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Jeg er redd for InterCity tog (eller hva de nå heter). Sånne veldig forte tog som suser forbi stasjonen.

du skulle sett gardermobanen :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Masker er noe av det værste jeg vet' date=' spiller ingen rolle om jeg vet hvem som er bak eller ikke!![/quote'] Den kan jeg også være enig i! creepy.. Jeg har aldri vært redd for mørket,gamle hus,eller være alene eller noe,men dukker (spes klovner) og masker tar livet av meg! :hår:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Det er ikke en fobi, men jeg må alltid helle ut vannet som jeg først fyller i glasset. Det er liksom ikke "rent". Må kanskje skylle det 2-3 ganger, og SÅ kan jeg drikke av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en fobi' date=' men jeg må alltid helle ut vannet som jeg først fyller i glasset. Det er liksom ikke "rent". Må kanskje skylle det 2-3 ganger, og SÅ kan jeg drikke av det :)[/quote'] Det kaller man TVANGSNEVROSER! sånn er jeg også..... :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...