AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Jeg har sendt noen meldinger til en venn på Facebook, bruker da messenger. De har nå stått som sendt (hvitt felt, haket av) og ikke levert (blått felt haket av). Hva kommer dette av? Anonymkode: 065bf...74e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 At meldingen ikke har kommet frem til mottager. Hender seg det skjer når jeg sender melding på messenger til samboer. Misstenker at det kan være nettet siden det er helt jævlig her til tider. Anonymkode: bc355...8de
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #3 Skrevet 12. november 2017 Enten har den du sender til dårlig nett, ellers har han/hun blokkert deg. Som regel er det noe med nettet Anonymkode: 40953...28a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #4 Skrevet 12. november 2017 Jeg hadde dette problemet i går kveld også! Noen venner mottok jo meldingen med en gang og svarte. Mens han jeg sendte melding til så stod det bare "sendt". Han hadde svart i dag tidlig når jeg våknet. Mest sannsynlig er det noe med nettet til mottaker. måtte jo google dette og folk skriver at du kan være blokkert. Ble nesten litt lei meg han ikke skulle hatt noen grunn til å blokke meg. Heldigvis var det ikke det da Anonymkode: d6679...b9c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #5 Skrevet 12. november 2017 Hvis man er blokkert på Messenger, får man ikke sendt melding til den som har blokkert deg i det hele tatt, så det finner man lett ut om man er. Mest sannsynlig er det mottakerens nett det er noe i veien med, spesielt hvis de ikke er pålogget på Face eller på Messenger, kanskje på grunn av jobb Anonymkode: d5e03...966 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #6 Skrevet 12. november 2017 Det er ingen grunn til at hun skulle ha blokkert meg, så da er det vel nettet da. Står fortsatt bare sendt men hun er ikke pålogget så ofte, får håpe den blir levert snart. Anonymkode: 065bf...74e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #7 Skrevet 12. november 2017 Kjæresten min har samsung, og hver eneste gang jeg sender han meldinger så sendes de ikke.. Kommer opp som levert når han åpner telefonen sin. Så kanskje hun har samsungtelefon? Anonymkode: 6991a...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå