Gå til innhold

Aleksander Schau

Blå politibil

Anbefalte innlegg

8 timer siden, ricecrispies skrev:

Det på twitterkontoen ble slettet. Det på vgd ligger ute. 

Ellers har jo VIF-klanen noen interessante tweeter fra den siste uken. Er nok en komm.ansvarlig som er litt svett nå :haar:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.11.2017 den 16.13, Fabien skrev:

Ta dere fem minutter og send en mail til TV 2. De har åpenbart tungt for det.

https://tips.tv2.no/#/

Det som hadde vært litt "gøy" var om mange sendte melding til TV2 og tipset de om dem selv. Hvis yay, skriver jeg et utkast. Now where's my facepunch emoji!

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, icock skrev:

Ellers har jo VIF-klanen noen interessante tweeter fra den siste uken. Er nok en komm.ansvarlig som er litt svett nå :haar:

eLSKer det :sulosi:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Gulleplutt skrev:

Det krever lite innsats å finne ut hvem det er snakk om. 

Mener du hele listen? (isåfall: help) Eller de 4 (eller var det flere, kanskje?) som var i tv2sporten?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Viernes skrev:

Mener du hele listen? (isåfall: help) Eller de 4 (eller var det flere, kanskje?) som var i tv2sporten?  

Nei, ikke hele listen. Fem i tv2 sporten og en utenom. Noen av punktene gjelder vel samme person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, xemiliex skrev:

Det som hadde vært litt "gøy" var om mange sendte melding til TV2 og tipset de om dem selv. Hvis yay, skriver jeg et utkast. Now where's my facepunch emoji!

Min humor, for øvrig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig, riktig og modig av Terjesen. 

Jeg håper og tror at andre kolleger som opplever, eller har opplevd, lignende som henne, nå finner styrke i at hun stod fram. Det er en klisjé, men det er også sant: sammen er de sterke. 

Endret av mikrobe
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Etter gjentatte ryddinger, stenges nå denne tråden.

Sitat

Du kan ikke poste innhold med:

Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. 

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...