AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Vi var på seminar med jobben og overnatett på hotellet. Jeg delte rommet med en kollega og det ble en del drikking utover kvelden. Etter 2-3 glass med vin gikk jeg og la meg pga vi måtte tidlig opp og jobbe med noen oppgaver. I 5 tiden ble jeg vekket at hun kom ramlende inn med en mannlig kolega og de fniste, tok av seg klærne og la seg i sengen ved siden sv. Rommet var ganske lite sånn at det var ikke stor avstand mellom oss. Jeg sov der i tskjorte og truse og visste ikke hva jeg skal gjøre. De klinte og sovnet! Jeg gikk ut i gangen og satt meg i stolen. Jeg følte meg rett og slett krenket og lei meg. Det var en halvnaken mann på rommet mitt. Jeg har ikke snakket med henne og har ignorert begge to resten av dagen. Hvordan skal jeg ta det opp? Er det vits å ta det opp i det hele tatt? Vi jobber sammen og det blir vanskelig å forholde seg til disse menneskene Anonymkode: 986a2...30e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Overhodet ikke greit! Hadde sagt ifra til sjefen at jeg ikke ville dele rom med henne i fremtiden. Så kan jo sjefen ta det videre om det er aktuelt. Anonymkode: b6a33...ccc 9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Der jeg jobber er det en selvfølge med enkeltrom. Leirskole er vi ferdige med. Anonymkode: f2698...9cf 10
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 Seriøst? Hvor gamle er disse menneskene som gjorde det der? Anonymkode: c85fc...cc0 1
Cata Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 Absolutt ikke grei oppførsel av din kollega. Om bedriftens finanser er slik at seminardeltakere ikke kan få enkeltrom så er det en selvfølge at man deler med én, ikke med "en pluss en". Såpass sosiale antenner burde faktisk din romkamerat ha. 4
stinatina Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 Hadde ikke vært komfortabel, men jeg personlig hadde ikke orket å bry meg så mye. 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 Det var begrenset antall med enkelte rom. Vedkommende skrev navnet sitt ved siden av mitt på listen sånn at jeg ikke kunne si nei. Jeg har snakket med sjefen og fortalt hva som skjedde pga jeg ønsket ikke å jobbe i samme gruppe med henne dagen etter. Hele reien ble ødelagt for min del og jeg vet ikke hvordan skal jeg forholde meg til disse menneskene i fremtiden. ts Anonymkode: 986a2...30e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #8 Skrevet 11. november 2017 Ekkelt, uproft og dårlig stil fra din kollega, men pust med magen og ikke krisemaksimer. Du trenger egentlig ikke forholde deg til saken i det hele tatt, bare blås en lang marsj i den idiotiske oppførselen og aldri del rom med dama igjen. Case closed. Anonymkode: e8993...840 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #9 Skrevet 11. november 2017 Selvsagt er ikke dette normalt. Du skulle kastet dem på dør med det samme, og om det ikke gikk ringt resepsjonen og fortalt at du hadde uvedkommende på rommet. Anonymkode: 5b525...80b 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #10 Skrevet 11. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ekkelt, uproft og dårlig stil fra din kollega, men pust med magen og ikke krisemaksimer. Du trenger egentlig ikke forholde deg til saken i det hele tatt, bare blås en lang marsj i den idiotiske oppførselen og aldri del rom med dama igjen. Case closed. Anonymkode: e8993...840 Enig. Så krise er det ikke, og hadde bedt om å få nytt rom neste dag. Det er dårlig stil, men de sovnet i det minste før det gikk for langt. Mest sannsyneligvis var hun såpass drita at hun glemte av deg. Anonymkode: 33f04...409 5
altflyter Skrevet 11. november 2017 #11 Skrevet 11. november 2017 Ufattelig dårlig gjort. Dette hadde jeg tatt opp med vedkommende og sagt at gjorde meg veldig ukomfortabel. Evt hvis det er vanskelig: ta opp med sjefen at du ønsker enkeltrom neste gang. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #12 Skrevet 11. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Overhodet ikke greit! Hadde sagt ifra til sjefen at jeg ikke ville dele rom med henne i fremtiden. Så kan jo sjefen ta det videre om det er aktuelt. Anonymkode: b6a33...ccc LOL, "sjefen ta det videre". Hva da?? Skal sjefen si at kollegaer ikke får lov til å bli med hverandre på rommet for å kline?? Herregud. Jeg skjønner at du synes det er ekkelt ts, men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke laget så innmari mye drama ut av noe sånt. Folk er så jævla følsomme om dagen, kan dere ikke bare chille litt?? Alle skal ta alt så jævla alvorlig og dramatisk, går jo faen ikke an å si eller gjøre en dritt lengre uten at noen skal ta det så jævla personlig og lage masse fuzz... Slitsomme mennesker ass. Anonymkode: 47798...6a8 3
Atea Skrevet 11. november 2017 #13 Skrevet 11. november 2017 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi var på seminar med jobben og overnatett på hotellet. Jeg delte rommet med en kollega og det ble en del drikking utover kvelden. Etter 2-3 glass med vin gikk jeg og la meg pga vi måtte tidlig opp og jobbe med noen oppgaver. I 5 tiden ble jeg vekket at hun kom ramlende inn med en mannlig kolega og de fniste, tok av seg klærne og la seg i sengen ved siden sv. Rommet var ganske lite sånn at det var ikke stor avstand mellom oss. Jeg sov der i tskjorte og truse og visste ikke hva jeg skal gjøre. De klinte og sovnet! Jeg gikk ut i gangen og satt meg i stolen. Jeg følte meg rett og slett krenket og lei meg. Det var en halvnaken mann på rommet mitt. Jeg har ikke snakket med henne og har ignorert begge to resten av dagen. Hvordan skal jeg ta det opp? Er det vits å ta det opp i det hele tatt? Vi jobber sammen og det blir vanskelig å forholde seg til disse menneskene Anonymkode: 986a2...30e Stakkars deg da. Men jeg måtte le litt. Ja de burde tatt hensyn, men av og til... En gang, jeg skulle ligge i samme seng som min kvinnelige sjef. Jeg hadde funnet meg en flørt og han ble med meg inn på det store soverommet hennes som også hadde bar. Vi drakk et glass vin og havnet i dobbeltsenga hennes. Hun hadde hatt et arrangement, jeg hadde også jobbet fra tidlig på dagen der, og kom der inn par timer senere. Men hun bare la seg ved siden av oss og tok ikke notis av at vi lå der halvnakne eller nakne. Hun sovna, vi sovnet. Og hun sa ikke noe annet dagen etterpå, jo hun sa at jeg ikke måtte legge an på stamgjestene hennes. Huffda.Jeg møtte han faktisk par dager senere, men ingenting stemte, annet enn at jeg lufta bikkja hans, og vi hadde en hyggelig tone. Jeg kan forstå deg, men det er jo bare å overse det hele. De var vel bare kåte? Og fulle helt tydeligvis. Endret 11. november 2017 av Atea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå