Gå til innhold

Litt oppgitt.....


Titti

Anbefalte innlegg

Jeg er alenemor og min datter er hos sin pappa en gang i uka, pluss annenhver helg. Han har drevet som selger, med litt reising og da har jeg hatt henne også denne ukedagen hans. Nå har jeg fått tilbud på en kjempespennense stilling i min jobb, men som medførere noe reising..... Sliter med det, har KJEMPELYST på jobben, og pappaen til min datter har sagt han kan være 'fleksibel', men jeg vet ikke hvor mye jeg kan stole på det. Ikke har jeg mange andre som kan stille opp heller, da det nok medfører overnatting og sånt.

Er ikke dette litt urettferdig, burde ikke jeg og kunne få muligheten for å 'utvikle' meg i jobben.....?!??!

Dette er egentlig bare et utbrudd fra min side....?!??! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det er urettferdig!

Om du ikke kan få dette til, så trøst deg med at disse årene får du aldri igjen, og jobbe kan du gjøre når hun blir større.

Hvis det er en trøst da.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du! Det er kanskje det som gjør at jeg blir litt ekstra 'oppgitt', det er kanskje at jeg er 'tullemor' og vant til å ha den daglige 'kontrollen' og føler kanskje litt dårlig samvittighet når jeg er borte. I helgene er det liksom annerledes.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke innlogget Lula

Faren har jo sagt at han skal stille opp?!?!

Jeg foreslår at du tar en skikkelig prat med barnefaren, der dere snakker om hva denne nye jobben betyr for deg, og hvordan dere skal løse det praktiske.

Kommunikasjon er en fin ting :-) Dere burde jo ha et godt utgangspunkt for å fikse dette, ettersom han stiller jeg positiv. Eller???

Du skal se at det løser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...