Lassie Skrevet 30. januar 2005 #21 Skrevet 30. januar 2005 Konstruktiv kritikk er alltid greit, både her og irl. Det trenger man innimellom fordi ingen er perfekte. Folk som kritiserer bare for å kritisere eller for å føle seg seg bedre; eat shit Slikt er bare forferdelig provoserende og fører ikke noe godt med seg. (ps: har bare lest hovedinnlegget i denne diskusjonen)
loop Skrevet 30. januar 2005 #22 Skrevet 30. januar 2005 I privaten er jeg selvfølgelig sårbar. På diskusjonsforum, syns jeg høy temperatur er en del av gamet. Har ingen problemer med verken å bli kritisert eller få motbør på meningene mine.
Gjest Virvar Skrevet 30. januar 2005 #23 Skrevet 30. januar 2005 Jeg er sårbar både privat og på nett. Tar lett til meg negative kommentarer og det kan ødelegge hele dagen for meg og sitte inni meg som en stor tung klump. Enten det er konstruktivt eller ikke. Jeg takler bare ikke slikt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal lære å takle det heller.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #24 Skrevet 30. januar 2005 Jeg er sårbar både privat og på nett. Tar lett til meg negative kommentarer og det kan ødelegge hele dagen for meg og sitte inni meg som en stor tung klump. Enten det er konstruktivt eller ikke. Jeg takler bare ikke slikt' date=' og jeg aner ikke hvordan jeg skal lære å takle det heller.[/quote'] Ta deg en tur til legen. Forklar situasjonen og be om en henvisning til psykolog. Der vil du kunne få hjelp såfremst du er villig til å legge kortene på bordet og jobbe. Antidepressiva vil kunne hjelpe deg inntil du får videre hjelp
Tilde Skrevet 30. januar 2005 #25 Skrevet 30. januar 2005 Blir ikke lei meg, men har blitt eitrende forbanna på noen trange huer en gang eller to... :evil: Blitt noen sarkastiske svar da ja...
loop Skrevet 30. januar 2005 #26 Skrevet 30. januar 2005 Jeg er sårbar både privat og på nett. Tar lett til meg negative kommentarer og det kan ødelegge hele dagen for meg og sitte inni meg som en stor tung klump. Enten det er konstruktivt eller ikke. Jeg takler bare ikke slikt' date=' og jeg aner ikke hvordan jeg skal lære å takle det heller.[/quote'] Tren deg på meg! Lover å gi deg noe å bryne deg på!
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #27 Skrevet 30. januar 2005 Å, er dette et diskusjonsforum..trodde det var terapibehandling som ble bedrevet her jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #28 Skrevet 31. januar 2005 Jeg mener' date=' noen ganger har jeg lyst å ta ut noe noen har skrevet å legge til smilyen med hån flir, eller jeg får lyst å være krass, enkel og "jævlig" ! Men egentlig så er jeg redd for å såre noen, eller at noen skal bli lei seg. Hvordan har du det? Liker du om noen provoserer deg, ler av deg, tar ut det du skrev som latterlig osv. Blir du bare ennu mer tøff av det å syns det er utfordrende? Vel å merke så lenge de som kommenterer deg har noe fornuftig å reagere på da [/quote'] Det har hendt jeg har kranglet her (du mener kg), men egentlig ler jeg bare selv, fordi det hele blir så tåpelig... (men det vet jo kanskje ikke de...) Folk kan gjerne provosere meg, og ofte orker jeg ikke ta til motmæle i det hele tatt (og noen ganger vet jeg ikke selv at noen har svart på noe jeg har skrevet, fordi jeg ikke følger med på tråden lenger...) Synes det er fint at folk har ulike meninger og er de krasse, så gjør det meg fint lite. Jeg har nok å tenke på, om jeg ikke skal gå rundt og bry meg om hva en eller annen framfor en pc, mener om meg... (dessuten er det ikke alltid det jeg mener kommer helt klart fram... og noen ganger kan jeg mene ting, kun for å provosere selv...)
mrs williams Skrevet 4. mars 2005 #29 Skrevet 4. mars 2005 jeg klarer ikke å være kritsike til noen for jeg er redd for å såre dem.. Takler ikke kritikk noe særlig godt selv heller.. Sikkert derfor jeg ikke gir dårlige tilbake meldinger til andre heller
loop Skrevet 5. mars 2005 #30 Skrevet 5. mars 2005 Her inne gjør det absolutt ingen ting. Noen spydigheter er en del av nettlivet. IRL er jeg selvsagt mer sårbar.
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2005 #31 Skrevet 5. mars 2005 Berettiget kritikk bør folk tåle, men det er ikke nødvendig å være krass og uforskammet. Jeg blir ikke lei meg om jeg får kritikk her inne. Det må jeg tåle, men jeg kan nok bli litt irritert.
Gjest Bringebær Skrevet 5. mars 2005 #32 Skrevet 5. mars 2005 Jeg er alltid veldig forsiktig med hva jeg skriver for ikke å såre noen eller tråkke noen på føttene, med mindre jeg er skikkelig provosert over et idiotisk innlegg. Som oftest så lar jeg vær å svare da for ikke å si noe stygt. Synes det er alt for mange som svarer i hytt å pine og sårer folk mer enn nødvendig. Ja, man bør tåle litt kritikk men det virker som om folk har veldig lett for å kritisere litt ekstra her på forumet enn de ellers ville gjort. Jeg har like mye respekt for mennesker her inne som jeg har in real life! Og sånn burde det være for andre og!
Gjest Madeline Skrevet 5. mars 2005 #33 Skrevet 5. mars 2005 Berettiget kritikk bør folk tåle, men det er ikke nødvendig å være krass og uforskammet. Jeg blir ikke lei meg om jeg får kritikk her inne. Det må jeg tåle, men jeg kan nok bli litt irritert. Det var jeg som skrev dette. Hadde glemt å logge meg inn :oops:
Gjest Moonshadow Skrevet 5. mars 2005 #34 Skrevet 5. mars 2005 Om jeg synes kritikken er urimelig og går på meg som person, da kan jeg nok bli litt såret. Men somregel så ler jeg bare av det om det er sånn tåpelig skjittkasting. Er kritiken saklig så tar jeg til meg og ser om det er noe jeg kan gjøre noe med.
tequilagirl Skrevet 7. mars 2005 #35 Skrevet 7. mars 2005 Jeg blir ikke lei meg eller såret av negative tilbakemeldinger på diskusjonsforum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå