Gjest Chrizzy Skrevet 26. januar 2005 #1 Skrevet 26. januar 2005 Jeg mener, noen ganger har jeg lyst å ta ut noe noen har skrevet å legge til smilyen med hån flir, eller jeg får lyst å være krass, enkel og "jævlig" ! Men egentlig så er jeg redd for å såre noen, eller at noen skal bli lei seg. Hvordan har du det? Liker du om noen provoserer deg, ler av deg, tar ut det du skrev som latterlig osv. Blir du bare ennu mer tøff av det å syns det er utfordrende? Vel å merke så lenge de som kommenterer deg har noe fornuftig å reagere på da
Gjest Seleena Skrevet 26. januar 2005 #2 Skrevet 26. januar 2005 Meinar du sånn her inne eller i det daglege? Eg syntest det er unødvendig at nokon skal vere krass og uforskamma berre fordi dei kjedar seg eller syntest det ein anna person seier er berre teit eller dumt og avslutte med ein stygg kommentar ala: denne. Men det spørs jo sjølvsagt kva det gjelder osv...... Svaret mitt er ja, det hender ofte at eg ser noko som er litt idiotisk som eg har lyst å kommentere, men eg velger å ikkje seie noko om det er inne på helse og trening foreks. Er det noko på snikksnakk er det jo anderledes...... skjønner?
Gjest Valhalla Skrevet 26. januar 2005 #3 Skrevet 26. januar 2005 Jeg prøver å legge opp til det noen ganger, det er gøy. Men uten å nevne navn er det noen her som kun svarer med tullete personangrep i en helt vanlig diskusjon, men de driter seg selv ut. En litt sarkastisk og konfronterende tone er artig.
Gjest Chrizzy Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Jeg synes begge dere to som har svart virker som helt usammenhengende tulle innleggere Neida Nei uff, er enig med begge
Gjest Starya Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Jeg tar det ikke så tungt. Om jeg tar meg nær av noe (skjer nesten aldri, og i hvert fall ikke her), så tusler jeg en liten tur bort fra skjermen, så er det gått over til jeg kommer tilbake.
Gjest GreenSky Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har blitt mer hardhuda av å skrive her, i alle fall. I begynnelsen når noen slang med noe dritt, kunne jeg bli lei meg, nå tenker jeg bare pfffft, og bryr meg ikke noe om det. Men ja, det hender jeg gir inn noen så hatten passer, men jeg prøver å gjøre det på en mest mulig konstruktiv måte.
Gjest Daniella_ Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 Jeg gidder da ikke å være jævlig bare for å være jævlig. Men det er flere her som liker det har jeg merket. Personlig driter jeg i det. Kan være morsomt med en debatt innimellom, men det kan også være slitsomt med enkelte personer som er sånn så og si bestandig. De som alltid er ute etter å angripe noen eller noe...sikkert for å finne sjelefred eller noe sånt Såret blir jeg ikke...men kan bli litt: "hva er vitsen?"
Arkana Skrevet 27. januar 2005 #8 Skrevet 27. januar 2005 Nei, det tar jeg ikke tungt, særlig siden 99% av slike innlegg er skrevet av "gjester". Jeg klarer dessuten ikke å ta meg nær av slik kritikk av noen som ikke kjenner meg det spor, hva jeg skriver her på nettet er jo bare en liten del av meg selv.
Gjest Lilleulv Skrevet 27. januar 2005 #9 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har blitt skikkelig provosert et par ganger ja... Tenkt at hvis det hadde vært face to face skulle vedkommende fått grisejuling
Gjest pytongjest Skrevet 27. januar 2005 #10 Skrevet 27. januar 2005 Jeg kjenner at jeg irriterer meg når folk henger seg opp i skrivefeil istedet for å kommentere det folk spør etter. Noen ganger har jeg lyst til å bare slenge med leppa men som den høflige gjesten jeg er (det finnes enkelte av oss ) så holder jeg meg på matta og avstår. Og konsentrer meg heller om å svare saklig på det trådstarter er ute etter. En annen ting er folk som mener at deres måte å gjøre ting på er den eneste rette måte å gjøre det på og at alle som ikke gjør som dem er helt idioter. da får jeg lyst til å slenge på en
Gjest TomKrus Skrevet 27. januar 2005 #11 Skrevet 27. januar 2005 Svar som og :bankeihodesmileygidderikkefinneframkoden: kjeder meg. Da er det morsommere at noen formulerer gode ironisk/sarkastiske svar tilbake som viser at personen har fått med seg hva du har forsøkt å si. Du får ikke en touché av en smiley.
nyibyen Skrevet 27. januar 2005 #12 Skrevet 27. januar 2005 Jeg tar meg nok litt nær av å få kritikk her inne ja, samme om den er berettiget eller uberettiget, og uansett om det er fra noen jeg "respekterer" eller en provoserende gjest. Da hender det jeg tar et par dagers pause fra KG... (huff)
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #13 Skrevet 27. januar 2005 Jeg blir bare ekstra irritert på folk (faste brukere eller gjester) som ikke SKJØNNER hva man har skrevet og ler hånlig/skjeller ut/blir helt oppgitt. Greit nok hvis de HAR oppfattet hva man har skrevet og er uenige - da kan jeg noen ganger bli litt i forsvarsposisjon. Såret blir jeg ikke - jeg står for det jeg skriver, og blir ikke lei meg om noen ikke er enig. Og jeg pleier ikke å skrive om veldig sårbare og personlige ting. Men det har nok hendt at jeg i ettertid føler jeg har overreagert og ikke tør gå tilbake til et tema. Ikke fordi jeg har vært helt usaklig (jeg er også en ganske grei gjest), men fordi jeg "vet" at det sitter ørten hårsåre kverulanter (i tillegg til meg selv) der - og at diskusjonen bare sklir ut. Da gidder jeg liksom ikke bruke energi på å forklare snilt-snillere-snillest hva jeg mente og bli misforstått ti ganger til. Fordelen ved å være gjest... Hadde kanskje blandet meg i færre tema hvis jeg var registrert bruker.
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #14 Skrevet 27. januar 2005 Om du mener her inne? her inne får det være litt takhøyde. Ikke alltid lett å se hva folk skriver heller. Noen kan ta det ille opp,noen ser poenget,mens andre blir forbannet. I det virkelige liv? noen kjefter på meg. Hva? Kryper noen så langt ned da? det er slik unger gjør!!!
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #15 Skrevet 27. januar 2005 Ja dersom jeg føler at jeg har "utlevert" meg selv så blir jeg lei meg dersom noenslenger "dritt". Men det skal sies at det er stor forskjell på å slenge dritt og det å gi konstruktiv kritikk - det siste er vel en av grunnene til at man skriver her? Når jeg skriver innlegg som egentlig betyr null og niks for meg er det overhodet ingen problem om folk kritiserer meg. Det har vært nevnt over her at det å sitere ett innlegg og så bare bruke en smiley som "svar" er lite kult. Til det må jeg bare si at enkelte ganger finner jeg setninger som f.eks kan ha dobbel betydning - og de blir for meg uhyre morsom, og jeg ønsker å dele det med dere. Da siterer jeg gjerne setningen og har en bak. Det er ikke ment som å hakke på noen - bare litt humor i hverdagen (nå gjør jeg ikke dette dersom temaet er veldig følsomt da....).
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2005 #16 Skrevet 27. januar 2005 Jeg må si at jeg ikke bryr meg om noen som "hakker " på meg uten grunn. Det gjelder både i forum og ellers i livet. Opplever det av og til på arbeidsplassen, men jeg tar meg ikke nær av det. Jeg blir irritert, men prøver å heve meg over det. Blir det for mye må jeg bare sette dem på plass. Jeg finner meg ikke i alt. Var snill pike så lenge , at det har jeg blitt lei av. Nå lar jeg ikke andre være urimelig mot meg heldigvis. :evil:
Klips Skrevet 27. januar 2005 #17 Skrevet 27. januar 2005 Svar som og :bankeihodesmileygidderikkefinneframkoden: kjeder meg. Da er det morsommere at noen formulerer gode ironisk/sarkastiske svar tilbake som viser at personen har fått med seg hva du har forsøkt å si. Du får ikke en touché av en smiley. Enig! Jeg elsker en god diskusjon (eller strengt tatt en hvilkensomhelst diskusjon), men da må jo motparten kunne argumentere for seg, og ikke bare klikke på smileyene.
Xiomy Skrevet 28. januar 2005 #18 Skrevet 28. januar 2005 Om jeg anser vedkommende for å være seriøs og kanskje kan ha et poeng i sine uttalelser, så er jo ikke det spesielt hyggelig. Men om jeg mener kritikken mot meg er berettiget så kan jeg absolutt prøve å ta det til etterretning. Mener jeg derimot at vedkommende både er latterlig og helt på jordet med sine anklagelser, velger jeg enten å overse uttalelsene eller fortelle hvor jeg mener landet ligger.
Gjest lurven Skrevet 28. januar 2005 #19 Skrevet 28. januar 2005 nei lar ikke det gå inn på meg egentlig
Gjest pace Skrevet 29. januar 2005 #20 Skrevet 29. januar 2005 Tar imot kritikk, men er det jevnlig av en person er noe galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå