Gå til innhold

Jeg tørr ikke date: fordi jeg har så stygge negler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Dette er litt flaut, men jeg lurer på hvor avsmak en mann får av at ei dame har stygge negler?

Jeg selv hater neglene mine, og har bitt negler så lenge jeg kan huske.. Dette skyldes mye av at jeg ofte nervøs, rastløs og spent, da skjer dette automatisk.  Jeg har prøvd å slutte, men det går ikke pga dette. Så jeg har bitt neglene mine helt ned på sidene (ikke bare på toppen slik flest folk gjør).  Jenter skal liksom ikke bite.. De skal ha fine elegante negler.. 

Å sette på falske negler er heller ikke et alternativ fordi jeg driver med idrett hvor disse ville ha røket av med en gang. 

Så jeg holder meg unna dating fordi jeg selv syns neglene mine er så stygge. Bare tanken på å skulle runke en fyr feks, også ser han hendene mine og bare mister tenninga pga dette byr meg helt i mot.

J25

Anonymkode: f5a1c...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er anonym på nett, få se bilde?

Anonymkode: 2cfe1...1c3

Skrevet

🤦🏼‍♂️

Anonymkode: 4bfe3...be9

Skrevet
17 minutes ago, AnonymBruker said:

Du er anonym på nett, få se bilde?

Nei vil ikke legge ut bilde

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei vil ikke legge ut bilde

Ok.

Skrevet

Nesten alle har små skavanker. Når man blir forelska i noen ser man forbi alt dette, og personen trenger ikke være 100% perfekt, ellers hadde veldig få av oss fått oss kjæreste. 

Skrevet

Min kjære sier han sannsynligvis ikke hadde lagt merke til det eller brydd seg noe om det  Kan du ikke finne et bilde på nett som ligner og legge inn hvis du ikke vil ta bilde av deg selv?

• Liker 1
Skrevet

jeg syns de ligner en del på disse (jeg har yngre hender enn dette men neglene er ganske like)

Skjermbilde 2017-11-11 kl. 15.37.05.png

Skrevet

Jeg ville heller syns at det faktum at du biter på neglene dine hadde vært turn off. Det er tross alt det skitneste og mest uhygieniske på kroppen djn.

Anonymkode: bc27c...c8a

• Liker 1
Skrevet

Jeg bet negler som deg. Jeg klarte å slutte! ellers tror jeg ikke det er noe problem for "han". Høres mer ut som det plager deg. 

Anonymkode: 2291a...287

• Liker 2
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Jeg bet negler som deg. Jeg klarte å slutte! ellers tror jeg ikke det er noe problem for "han". Høres mer ut som det plager deg. 

Hvordan klarte du å slutte?

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

og ja det plager meg mye... Jeg er veldig bevisst på hendene mine. Skjuler de så mye jeg kan hele tiden

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg syns de ligner en del på disse (jeg har yngre hender enn dette men neglene er ganske like)

Skjermbilde 2017-11-11 kl. 15.37.05.png

De der ser jo ut som vanlige arbeidshender. Som hendene til en som arbeider. Jeg tenkte de var sorte, blå, gule, hvite, ikke så bra eller friske ut i det hele tatt. Der der er jo bare vanlige negler til en som arbeider.

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

og ja det plager meg mye... Jeg er veldig bevisst på hendene mine. Skjuler de så mye jeg kan hele tiden

Nå skulle jeg som fornuftig sagt noe om å akseptere seg selv, blabla. Men det virker som dette plager deg så mye at jeg vil foreslå å legge gelnegler på tross av idretten din. De trenger ikke være lange, og er ikke skjøre i det hele tatt. 

Skrevet

Det er da flust av menn som heller ikke har de peneste neglene. Jeg tror egentlig ikke menn flest tenker over dette. 

Men kutt ut neglbitingen. 

Anonymkode: c7684...724

Skrevet

Det finnes en slags neglelakk som smaker skikkelig vondt, hvis du skulle bite på neglene.

Du sier at falske negler ikke er et alternativ, men negledesignere setter på falske negle i akkurat den lengden du ønsker. De trenger ikke nødvendigvis være lange

Anonymkode: 2f52b...5a8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...