Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har inntrykk av at alle i dette landet skal det. Jeg inkludert. Hva i all verden er det som fasinerer oss sånn med akkurat det konseptet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling.. Men må se på alle sånne søppel-programmen..

Så ja, jeg skal se på.

Skrevet

Må nok se på det jeg også :wink: Har ingen fornuftige argumenter å komme med angående hvorfor, men.. :oops:

Skrevet

Nei!!

Syns ikke at det er noe morsomt å se på folk som drikker og krangler dagen lang...

Er forøvrig fed up av alt som lukter reality-program. Gi meg en skikkelig serie eller gode filmer heller.

Skrevet

Visste ikke at det kommer en ny runde engang, jeg...

Men, jeg tror svaret er ja - klarer vel ikke å la det være tror jeg... :oops:

Skrevet

Hvis jeg har mye energi så drar jeg i svømmehallen istedet (og så ser jeg heller reprisen som sannsynligvis går om natten,..) :)

Gjest Vindelspev
Skrevet
Jeg har inntrykk av at alle i dette landet skal det. Jeg inkludert. Hva i all verden er det som fasinerer oss sånn med akkurat det konseptet?

NEI! Meg fascinerer det ikke. Jeg så et par episoder en gang, og forstod simpelthen ikke hva som var så bra med dette konseptet. Gørrkjedelig vil jeg kalle det.

Skrevet

Nei, jeg NEKTER å bli hekta på BB. Har fulgt med før men man blir jeg lenka til tv'n hver dag. Mååååå bare følge med for å se hva som skjer også skjer det no egentlig ingen ting intressant!

Skrevet

Helst ikke, hvis jeg kan unngå det. BB var OK første gang det ble sendt (2000?), men så dabbet interessen av.

Skrevet

KOmmer nok til å titte innom ja...

Oj, blir den reality kvelden søndag: Først Idol og Robinson, og rett til BB....Autch...hehe :ler:

Skrevet

JA, jeg skal se det og jeg gleder meg!! :P

Skrevet

Men disse klippene de sender, hvilke opptak er det? Er det ikke direkte sendt?

Skrevet

Skal ikke se på, har aldri fulgt med tidligere, og forhåpentligvis har ikke samboeren min fått med seg når det starter (han har nemlig sittet klistret til skjermen når det har gått tidligere år).

Skrevet
JA' date=' jeg skal se det og jeg gleder meg!! :P[/quote'] :Nikke:
Skrevet
Men disse klippene de sender' date=' hvilke opptak er det? Er det ikke direkte sendt?[/quote']

Det er sikkert fra noen andre år? Ikke de deltakerne vi får se altså. Hvem som er deltakere får vi nok ikke vite før på søndag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...