Gå til innhold

Ereksjon under sex.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opplever en del ganger at mannen mister ereksjonen da vi har sex. Egentlig er det bare godt at han blir litt slapp om vi penetrerer, men når jeg sier det til han blir han bare sjenert og redd for at jeg skal tro det er noe med meg. Flere som opplever det samme? 

Anonymkode: 5c2dd...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du si noe om det da? Noen ganger så skjer sånne ting, men man lager da ikke en big deal ut av det fordi. 

Anonymkode: 13619...df1

• Liker 7
Skrevet

Godt når han blir slapp?

Skrevet
3 minutter siden, jabx skrev:

Godt når han blir slapp?

Ja, er ikke alltid like behagelig om han er helt hard...godt med en kombinasjon. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du si noe om det da? Noen ganger så skjer sånne ting, men man lager da ikke en big deal ut av det fordi. 

Fordi jeg lurer på om andre opplever at kjæresten/mannen/ligget blir slapp under sex, ofte?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg lurer på om andre opplever at kjæresten/mannen/ligget blir slapp under sex, ofte?

Har opplevd det med samboer flere ganger. Men det er ikke et samtaletema her. Sånt skjer, menn er ikke maskiner, noen ganger svikter ereksjonen. På samme måte som at mange kvinner plutselig opplever å bli helt tørre selv om de er kåte. 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det med samboer flere ganger. Men det er ikke et samtaletema her. Sånt skjer, menn er ikke maskiner, noen ganger svikter ereksjonen. På samme måte som at mange kvinner plutselig opplever å bli helt tørre selv om de er kåte. 

Skjønner og egentlig enig deg der :) går mer på at han blir redd for at jeg føler meg dårlig pga at han mister ereksjon. Jeg synes det bare er deilig til tider jeg da. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner og egentlig enig deg der :) går mer på at han blir redd for at jeg føler meg dårlig pga at han mister ereksjon. Jeg synes det bare er deilig til tider jeg da. 

Da syns jeg du skal si det til han 👍høres jo ut som om han stresser litt med det -det kan vel fort bli en vond sirkel fordi han tenker på det istedenfor det dere holder med på også skjer det nettopp på grunn av det. 

Kanskje han slapper mer av med det om du sier at du liker det, og at dere da får det enda bedre sammen!

Skrevet

Dette skjer med oss av og til, og jeg hater det.:dry: hater det, men jeg sier aldri nor som sårer. Men det er så ekkelt når han fortsetter med slappisen.. er som å ha sex med en sånn brun hagesnegle. Da vil jeg bare avslutte.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, melatonin skrev:

Dette skjer med oss av og til, og jeg hater det.:dry: hater det, men jeg sier aldri nor som sårer. Men det er så ekkelt når han fortsetter med slappisen.. er som å ha sex med en sånn brun hagesnegle. Da vil jeg bare avslutte.

Skjønner hva du sier og synd dere har det slik :( jeg derimot synes det er deilig når han blir «litt» slappere, ikke hagesnegle, hehe. Blir den alt for hard kan det bli ubehagelig i starten.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du sier og synd dere har det slik :( jeg derimot synes det er deilig når han blir «litt» slappere, ikke hagesnegle, hehe. Blir den alt for hard kan det bli ubehagelig i starten.

Jeg liker' n hard hele tiden. 😂 det er ikke ofte, men kanskje hver 10.gang. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, melatonin skrev:

Jeg liker' n hard hele tiden. 😂 det er ikke ofte, men kanskje hver 10.gang. 

Hehe 😅 typen min er som regel hard, men blir iblant litt slappere om vi holder på en stund eller ikke har nok glidemiddel. 🙈 altså jeg liker den hard, men gjør ikke noe for min del om den er litt mindre hard til tider. 😂🍆

Skrevet
34 minutter siden, melatonin skrev:

Men det er så ekkelt når han fortsetter med slappisen.. er som å ha sex med en sånn brun hagesnegle.

Så negrene har samme problemet de også, ja. Godt å vite at dette ikke er rasebetinget. ;)

Slikt hender aldri med meg etter at jeg sluttet å ha sex i overtrøtt tilstand. Det var egentlig ikke noe problem før heller, men jeg la merke til en fellesnevner når slappis en sjelden gang forekom, og det var altså at natta var mange timer på overtid, eller flere dager med altfor lite søvn.

Skrevet

Om kvinner bruker lang tid på å komme og mannen må holde igjen , skjønner jeg godt at de mister tenningen etterhvert, Enkelte kvinner bruker uhorvelig lang tid på å komme

Anonymkode: 267ad...1f0

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om kvinner bruker lang tid på å komme og mannen må holde igjen , skjønner jeg godt at de mister tenningen etterhvert, Enkelte kvinner bruker uhorvelig lang tid på å komme

Ja enig. Da burde man heller slikke/fingre dama i mål. Trodde dette var noe man gjorde før samleie, sånn at mannen slipper å holde ut i en evighet. 

Anonymkode: fc7ec...284

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så gøy når menn som aldri har hatt sex prøver å komme med «gullkorn» som dette 😂

Anonymkode: 7596a...c4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...