Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg er HELT åpen for gråsonetips...

Anonymkode: ac4d7...64a

Hvis du bor nærmt nok en halstor by trenger du jo bare å lage avtaler med folk og så reise inn for en helg, lett 10-20 000 i løpet av helgen om du orker kjøret

Anonymkode: 40725...a39

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ingen mulighet, da dette ikke dekkes.

Tannlege?

Skrevet

Har du sett på småjobber på finn.no? :) Sist jeg sjekket der var det mye forskjellig som kom opp, alt fra hjelpe folk med å sette opp facebook profil, vask av hus, servering i selskap. Om du er god i noen fag så er det eksamensperiode nå og mange er villige til å betale for privatlærer. Om du har fag du kan undervise så kan du legge det ut på finn eller du kan henge opp lapper på skoler. Ser noen over skriver om airbnb. Har du et ekstra soverom er det en fin måte å leie ut dette rommet på kort sikt. Har du bil som ikke brukes hver dag kan du leie den ut gjennom nabobil.no
Du kan også henge opp lapper på nærmeste matbutikk og tilby tjenester som å gå tur med hund, passe dyr for folk som er bortreist og vask av hus eller lignende. 

Masse lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

Altså, TS sier hun trenger penger til behandling, for å få tilbake livet sitt igjen, samt bli en god Mamma igjen.

Staten er ikke villig til å betale for behandling.

Da gjenstår det vel bare tannlege eller kunstig befruktning som jeg vet om som kan være "nødvendig" og som staten ikke betaler?

Det er selvfølgelig mye annet alternativt der ute som staten naturligvis ikke betaler. Og da vil kanskje jeg anbefale å ikke ta den behandlingen? Hvis fastlegen din ikke mener du har behov for behandling så må du vel kanskje høre på fastlegen da, ikke ødelegge livet ditt for å betale en eller annen shady behandler som har lurt deg til å tro at du trenger dette for å kunne leve livet ditt og bli en god mor igjen?

Du gir jo absolutt ingen informasjon. Behandlingssteder har jo ofte nedbetalingsplaner, har du forhørt deg om dette?

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Ellatin skrev:

Altså, TS sier hun trenger penger til behandling, for å få tilbake livet sitt igjen, samt bli en god Mamma igjen.

Staten er ikke villig til å betale for behandling.

Da gjenstår det vel bare tannlege eller kunstig befruktning som jeg vet om som kan være "nødvendig" og som staten ikke betaler?

Det er selvfølgelig mye annet alternativt der ute som staten naturligvis ikke betaler. Og da vil kanskje jeg anbefale å ikke ta den behandlingen? Hvis fastlegen din ikke mener du har behov for behandling så må du vel kanskje høre på fastlegen da, ikke ødelegge livet ditt for å betale en eller annen shady behandler som har lurt deg til å tro at du trenger dette for å kunne leve livet ditt og bli en god mor igjen?

Du gir jo absolutt ingen informasjon. Behandlingssteder har jo ofte nedbetalingsplaner, har du forhørt deg om dette?

Ser ikke poenget i å gi informasjon om min helse, da dette ikke er noe dere trenger å vite for og kunne svare på spmålet mitt

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, ElineRB skrev:

Har du sett på småjobber på finn.no? :) Sist jeg sjekket der var det mye forskjellig som kom opp, alt fra hjelpe folk med å sette opp facebook profil, vask av hus, servering i selskap. Om du er god i noen fag så er det eksamensperiode nå og mange er villige til å betale for privatlærer. Om du har fag du kan undervise så kan du legge det ut på finn eller du kan henge opp lapper på skoler. Ser noen over skriver om airbnb. Har du et ekstra soverom er det en fin måte å leie ut dette rommet på kort sikt. Har du bil som ikke brukes hver dag kan du leie den ut gjennom nabobil.no
Du kan også henge opp lapper på nærmeste matbutikk og tilby tjenester som å gå tur med hund, passe dyr for folk som er bortreist og vask av hus eller lignende. 

Masse lykke til :)

Takk for tips, skal sjekke 🙂 Men mitt bosted gjør der vanskelig, da dette er en liten plass, et godt stykke borte fra noe som kan komme i nærheten av storby

Skrevet
4 minutes ago, AnonymBruker said:

Ser ikke poenget i å gi informasjon om min helse, da dette ikke er noe dere trenger å vite for og kunne svare på spmålet mitt

Poenget er at de fleste ordentlige behandlingssteder vil være samarbeidsvillige om å sette igang en nedbetalingsplan. 

Men du vil heller diskutere å prostituere deg?

• Liker 5
Skrevet (endret)

Er jo så mange  som oppretter innsamling på spleis for tiden. Har sett inlegg om både slankeoperasjoner,og ny bil og til å med ei som trengte penger fordi hun trengte 3 nye lyspærer så er mye man kan få hjelp til der om folk er villige til å hjelpe.

Endret av jessicbj
  • Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, Ellatin skrev:

Poenget er at de fleste ordentlige behandlingssteder vil være samarbeidsvillige om å sette igang en nedbetalingsplan. 

Men du vil heller diskutere å prostituere deg?

Jeg har sett på de muligheter jeg har og allerede fått redusert 70 %. Nå magler jeg 30000 og trenger de virkelig, uten mulighet til å skaffe de.

Gjest making.a.mess
Skrevet

Hva med spåkone på telefon? Eller litt perverse teletorggreier? Du klarer fint å stønne litt og forteller fyren i andre enden at du sitter med hånda i musa men du i virkeligheten vasker opp...  det ligger mye penger i dette og alt du trenger er en telefon. 

Skrevet

Hva slags behandling skal du til? Kanskje starte kronerulling på facebook? Hør med NAV om de kan hjelpe? Sossen? 

Ellers - forhør deg rundt om småjobber, det kan f.eks. være lossing - men du snakker om dårlig helse- så har du helse til å jobbe?

Ellers- sparing. 
Kan du leve så billig som mulig i 2 mnd og spare mesteparten av det du får utbetalt i AAP? 

F.eks kan du jo drive med sånn søppelgreier - se i søpla utenfor butikken etter full brukbar mat. og kjøp mat som snart går ut på dato.

Hør med huseier - om du leier - om leia kan utsettes en mnd eller to - 

og sjekk også med andre kreditorer- om du kan utsette betaling. 

Anonymkode: 7de5a...3eb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det etter norsk lov fullstendig lovlig å jobbe som eskorte, så det er både ærlige og lovlige penger

Anonymkode: 40725...a39

Som selskapsdame ja, men ikke for å tilby tjeneste å selge sex, slik eskortene som tjener den summen du nevner gjør. 

Anonymkode: 3ce83...207

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips, skal sjekke 🙂 Men mitt bosted gjør der vanskelig, da dette er en liten plass, et godt stykke borte fra noe som kan komme i nærheten av storby

vasking av hus, passing av dyr, utleie av airbnb er alle ting som kan fungere på mindre steder. Jeg kjenner folk en time utenfor stavanger ( ganske øde ) som leier ut gjesterommet gjennom airbnb. overaskende mange europeere som er på rund reise i norge og ønsker å bo på små steder mens de reiser gjennom :)

Anonymkode: 70230...90f

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som selskapsdame ja, men ikke for å tilby tjeneste å selge sex, slik eskortene som tjener den summen du nevner gjør. 

Anonymkode: 3ce83...207

Jo. Dette er lov. Det som er ulovlig er å kjøpe sex. 

Anonymkode: 6e2ff...acf

• Liker 2
Skrevet

Og sjekk om du har noe du kan selge - en 100 lapp her og en  der blir fort noen tusener...

det kan være klær, stereoanlegg, gammel mobiltelefon, bøker osv... 

ta noen gode bilder, sett en ok pris og legg ut gratis på finn og facebook i ulike salgsgrupper. 

Anonymkode: 7de5a...3eb

Skrevet

Det er endel sentre nå i juletiden som har pakkeboder. Er det en mini jobb du kunne søkt på? :)

Anonymkode: 70230...90f

Skrevet

At dere sitter og anbefaler en person som tydeligvis sliter så mye med helsa si at hun ikke er i stand til å ta en vanlig jobb, å drive med prostitusjon viser bare hva slags lavmåls-klientell som henger på KG.

Anonymkode: 47914...6ae

• Liker 5
Skrevet

Nå når der nærmer seg juletider er det en del som er interessert i å kjøpe hjemmelagde lefser, hvis du er noe til å bake. 

Anonymkode: 47914...6ae

• Liker 2
Skrevet

Kan du bake? Strikke? Lage pene julekort? Andre slike ferdigheter? Det popper opp med julemarkeder over hele landet fremover nå, der man kan selge slike ting.

Anonymkode: 23712...f25

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...