AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #41 Skrevet 11. november 2017 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: At dere sitter og anbefaler en person som tydeligvis sliter så mye med helsa si at hun ikke er i stand til å ta en vanlig jobb, å drive med prostitusjon viser bare hva slags lavmåls-klientell som henger på KG. Anonymkode: 47914...6ae Enig. Noe galt i samfunnet når det er den "eneste" måten å tjene penger på raskt. Som om man egentlig trenger mer av den slags. Mon tro er de som anbefaler det det selv, eller er kunder. Anonymkode: 39fe8...a62 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #42 Skrevet 11. november 2017 Takk til dere som er kommet med seriøse svar 🙂 Jeg har ikke mulighet til å spare, da meg og barna trenger hver krone en kan få. Lage kort og slik tar mye tid og koster mye i utstyr/mateiell, penger jeg ikke har. Nav er ikke en mulighet. Ser ikke poenget med å kuppe hele jævla tråden med å diskutere lovlighet rundt prostutisjon. Det hjelper ikke meg, så er det noe dere trenger diskutere, lag deres egen tråd.... Tenkte helst på nettjobbing/jobbing hjemmefra, da jeg har liten mulighet til å reise bort hjemmefra. Anonymkode: ac4d7...64a 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #43 Skrevet 11. november 2017 Søk opp spørreundersøkelser på nettet mot penger Anonymkode: 70230...90f 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #44 Skrevet 11. november 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Ser ikke poenget med å kuppe hele jævla tråden med å diskutere lovlighet rundt prostutisjon. Det hjelper ikke meg, så er det noe dere trenger diskutere, lag deres egen tråd.... Så enig! Skulle akkurat skrive det samme selv. Har ikke så mange gode råd utenom det som allerede er sagt. Men ville ha lagt ut annonse om småjobber på finn, hengt opp lapp på butikkene i området med tilbud om småjobber, vært sjåfør for folk, og laget en spleis. Kunne du kanskje kjørt med aviser? Tenker at hvis du gjør flere ting så kan du jo kanskje tjene litt på alt. Mange bekker små... Ang. nettjobb er det ikke så mye man kan tjene mye penger på fort. Hvis du er god på språk kan du oversette eller skrive tekster, men det tjener man lite på. Lykke til! Anonymkode: 7c183...f71
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #45 Skrevet 11. november 2017 Ang. nettjobbing må jeg skuffe deg - de fleste som annonserer om lettjente penger der ute er svindlere... (fire your boss, make 40K now osv.... you name it) - og spørreundersøkelsene - vel - jeg er med i MANGE panel - tro meg - det meste jeg tjener på ett år er kanskje 700 kr....... og det tar mye tid, er kjeeeeeeedelig....... Om du skal tjene penger på nett - så må du bli kjendis - rett og slett! Få deg en youtubekanal -finn noe du er flink til - det kan være humor - det kan være sminke - bli likt, få likere - og etterhvert kommer sponsorer. Start en blogg, få tak i likere - og dertil sponsorer! Det samme gjelder instagram. Men husk da - at du må markedsføre deg så du når ut til den store horden! Ellers - se gjennom hva du har av ting og tang - greit å få ryddet opp litt -pluss tjene litt cash. Det kan være pent brukte klær - pyntegjenstander - filmer - bøker, - kjøkkenmaskiner - you name it! Gratis annonsering på finn, schpoch, facebookgrupper. Anonymkode: 7de5a...3eb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #46 Skrevet 11. november 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk til dere som er kommet med seriøse svar 🙂 Jeg har ikke mulighet til å spare, da meg og barna trenger hver krone en kan få. Lage kort og slik tar mye tid og koster mye i utstyr/mateiell, penger jeg ikke har. Nav er ikke en mulighet. Ser ikke poenget med å kuppe hele jævla tråden med å diskutere lovlighet rundt prostutisjon. Det hjelper ikke meg, så er det noe dere trenger diskutere, lag deres egen tråd.... Tenkte helst på nettjobbing/jobbing hjemmefra, da jeg har liten mulighet til å reise bort hjemmefra. Anonymkode: ac4d7...64a 30 000 er ikke mye penger . det kan du låne av en venn så kan du betale henne tilbake når det passer eller betale ned lånet f.eks 1000 kr i mnd om du har fryktelig dårlig betalt Anonymkode: 33db1...1e4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #47 Skrevet 11. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: 30 000 er ikke mye penger . det kan du låne av en venn så kan du betale henne tilbake når det passer eller betale ned lånet f.eks 1000 kr i mnd om du har fryktelig dårlig betalt Anonymkode: 33db1...1e4 Eh ingen venn hadde fått lånt 30 tusen av meg. 3000 kanskje, men 30 000? Aldri! Anonymkode: 7de5a...3eb 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #48 Skrevet 11. november 2017 6 hours ago, AnonymBruker said: Har du vurdert å ta deg et par ligg som eskorte? Du tjener 30 000 uten problem på en uke hvis du går den veien. Anonymkode: 40725...a39 Eskorte og hore er ikke helt det samme. Selv om mange eskorter også selger sex gjelder ikke det alle. Anonymkode: c7401...7a1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #49 Skrevet 12. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Eskorte og hore er ikke helt det samme. Selv om mange eskorter også selger sex gjelder ikke det alle. Anonymkode: c7401...7a1 eskorte og Prostituert er det samme, ingen mann som betaler kvinner for å være med hverandre. de betaler for sex Anonymkode: 33db1...1e4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #50 Skrevet 12. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 30 000 er ikke mye penger . det kan du låne av en venn så kan du betale henne tilbake når det passer eller betale ned lånet f.eks 1000 kr i mnd om du har fryktelig dårlig betalt Anonymkode: 33db1...1e4 30000 er mye når man går på aap.... Anonymkode: 61839...9f9 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #51 Skrevet 12. november 2017 Er denne behandlingen absolutt nødvendig? Hva skjer om du ikke får den? Hvorfor haster det? Anonymkode: 4af51...611 2
isw Skrevet 12. november 2017 #52 Skrevet 12. november 2017 (endret) Dette høres for meg rart ut. Alle kritisk viktige behandlinger dekkes av det offentlige i Norge. Og om det virkelig er viktig og IKKE dekkes av det offentlige, så er det en smal sak å låne 30.000 kroner. Dette virker for meg som noe som er subjektivt viktig for TS men ikke objektivt viktig. F.eks plastisk kirurgi eller tannbehandling, evt healing eller annet ræl. Hvis du trenger 30.000 kr kjapt og kan snakke for deg, så ta deg en jobb som telefonselger. Slike jobber får du på dagen, og brenner du for det, kan du tjene skremmende bra. Hvis du foretrekker noe mer i gråsonen, kan du jobbe i sextelefon. Da tjener du typisk ca 30% av det du drar inn. Hvis det koster 29 kr/min, kan du regne selv. Endret 12. november 2017 av isw 1
nordicfox Skrevet 12. november 2017 #53 Skrevet 12. november 2017 On 11/11/2017 at 4:28 PM, AnonymBruker said: Jeg har havnet i en fortvilet situasjon hvor jeg har behov for å tjene 30000 kr, ganske raskt. Innen et par mnd. Lån er ikke aktuellt, og jeg har ingen familie å be om hjelp. Går på aap, minstesats, og kan av helsemessige årsaker ikke ha en vanlig jobb. Noen som har noe tips? Nettjobbing? Jeg gjør hva som helst, men hva? Ingen nedlatene kommentarer, vær så snill. Jeg hadde ikke spurt om råd om ikke det var for at det virkelig trengs... Anonymkode: ac4d7...64a Skiv en PM til meg, jeg har et forslag
prt90 Skrevet 13. november 2017 #54 Skrevet 13. november 2017 Er dette en eller annen form for alternativ behandling? Urolig mange skamløse svindlere som prøver å lure penger fra syke folk der ute.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #55 Skrevet 13. november 2017 Jeg har en relativt grei inntekt og hadde ikke hatt mulighet til å spare 30 000 på et par måneder. Ts. Du må huske at de fleste inntekter må du skatte av. Svart jobb som vaskehjelp og barnevakt vil ikke kunne gi deg den inntekten du ønsker. Tror du lever i en drømmeverden. Stikk fingeren i jorda. Anonymkode: ea587...6d6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2017 #56 Skrevet 13. november 2017 Og TS går på aap. Er vel grense for hvor mye en kan jobbe og.... før en mister støtten. Anonymkode: 7de5a...3eb
Papirfly Skrevet 14. november 2017 #57 Skrevet 14. november 2017 Tråden er ryddet for personangrep og avsporing. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #58 Skrevet 14. november 2017 Da kan du vente med behandling/droppe den. Kredittkort eller lån virker jo som den eneste muligheten din, for du sier jo nei til alt av forslag. Når du ikke vil si noe om behandlingen anonymt, så kan vi heller ikke annta at det er noe viktig. Derfor vil jeg annbefale deg å låne penger, eller droppe det. Anonymkode: 98561...c20 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #59 Skrevet 14. november 2017 plomber tven. da unngår du ihvertfall å bruke penger på nrk lisensen Anonymkode: 70230...90f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2017 #60 Skrevet 14. november 2017 Droppshipping? Anonymkode: 49ea8...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå