AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #1 Skrevet 11. november 2017 Jeg har havnet i en fortvilet situasjon hvor jeg har behov for å tjene 30000 kr, ganske raskt. Innen et par mnd. Lån er ikke aktuellt, og jeg har ingen familie å be om hjelp. Går på aap, minstesats, og kan av helsemessige årsaker ikke ha en vanlig jobb. Noen som har noe tips? Nettjobbing? Jeg gjør hva som helst, men hva? Ingen nedlatene kommentarer, vær så snill. Jeg hadde ikke spurt om råd om ikke det var for at det virkelig trengs... Anonymkode: ac4d7...64a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #2 Skrevet 11. november 2017 Er vel grenser for hvor mye du kan jobbe på aap? Du får ty til ulovligheter eller vinne i lotto. Snakk mef den du skylder og be om en nedbetalingsplan. Evnt kan du låne litt her og der og ta ut på kredittkort. Anonymkode: 7de5a...3eb 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #3 Skrevet 11. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er vel grenser for hvor mye du kan jobbe på aap? Du får ty til ulovligheter eller vinne i lotto. Snakk mef den du skylder og be om en nedbetalingsplan. Evnt kan du låne litt her og der og ta ut på kredittkort. Anonymkode: 7de5a...3eb Skylder ikke penger. Trenger penger til behandling. Lån og kreditt er som sagt IKKE aktuelt. Anonymkode: ac4d7...64a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #4 Skrevet 11. november 2017 Har du noe du kan selge som du klarer deg uten (i hvert fall en periode)? TV, finere møbler, PC, nettbrett, merkeklær, sykkel, bil? Har du et ekstra rom kan du leie det ut via AirBnB (korttidsleie). Anonymkode: 6f51e...bd6 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #5 Skrevet 11. november 2017 Har du vurdert å ta deg et par ligg som eskorte? Du tjener 30 000 uten problem på en uke hvis du går den veien. Anonymkode: 40725...a39 5
hilde77 Skrevet 11. november 2017 #6 Skrevet 11. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vurdert å ta deg et par ligg som eskorte? Du tjener 30 000 uten problem på en uke hvis du går den veien. Anonymkode: 40725...a39 du mener som HORE ? eskorte er en HORE ikke finn på andre navn for gjemme seg under det å faktisk være prostituert . Håper virtkelig ikke ts er ei jevla hore, skaff deg penger på ærlig og lovlig vis 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #7 Skrevet 11. november 2017 1 minute ago, hilde77 said: du mener som HORE ? eskorte er en HORE ikke finn på andre navn for gjemme seg under det å faktisk være prostituert . Håper virtkelig ikke ts er ei jevla hore, skaff deg penger på ærlig og lovlig vis Nå er det etter norsk lov fullstendig lovlig å jobbe som eskorte, så det er både ærlige og lovlige penger Anonymkode: 40725...a39 15
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #8 Skrevet 11. november 2017 Brukte truser selges for mange penger har jeg hørt. Anonymkode: ec4d5...eb3 2
hilde77 Skrevet 11. november 2017 #9 Skrevet 11. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå er det etter norsk lov fullstendig lovlig å jobbe som eskorte, så det er både ærlige og lovlige penger Anonymkode: 40725...a39 det er langt ifra ærlige penger. når man ikke betaler skatt av horepengene sine så er det ulovlig. de færreste horene betaler skaTT. skam deg for å i det hele tatt nevne prostitusjon til ts. det er helt feil og ikke noe vi vil ha i samfunnet.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #10 Skrevet 11. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Brukte truser selges for mange penger har jeg hørt. Anonymkode: ec4d5...eb3 Dette flåses det mye om, men det er jo en helt legitim måte å tjene penger på. Dette, salg av strømper, eller se menn med rett kink onanere på Skype og le litt? Om du først godtar å jobbe på det skråplanet så kan du tjene gode penger. Anonymkode: fda01...a36 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #11 Skrevet 11. november 2017 1 minutt siden, hilde77 skrev: det er langt ifra ærlige penger. når man ikke betaler skatt av horepengene sine så er det ulovlig. de færreste horene betaler skaTT. skam deg for å i det hele tatt nevne prostitusjon til ts. det er helt feil og ikke noe vi vil ha i samfunnet. Ingen er så dumme at de starter en tråd på et anonymt forum og spør om hvordan en tjener 30 000 på to måneder uten å i det minste være åpen for at enkelte gråsonekommentarer kommer som tips. Anonymkode: fda01...a36 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #12 Skrevet 11. november 2017 1 minute ago, hilde77 said: det er langt ifra ærlige penger. når man ikke betaler skatt av horepengene sine så er det ulovlig. de færreste horene betaler skaTT. skam deg for å i det hele tatt nevne prostitusjon til ts. det er helt feil og ikke noe vi vil ha i samfunnet. Bekalger, men prostitusjon er noe vi vil ha i samfunnet. Utover det så ser jeg at du ror for harde livet med å trekke dine egne slutninger om hvordan du selv ville valgt å selge deg og at du selv som hore ikke hadde betalt skatt. Som eskorte står TS fritt til å betale skatt dersom hun melder inntekten og som så er det et 100% lovlig yrke. Anonymkode: 40725...a39 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #13 Skrevet 11. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ingen er så dumme at de starter en tråd på et anonymt forum og spør om hvordan en tjener 30 000 på to måneder uten å i det minste være åpen for at enkelte gråsonekommentarer kommer som tips. Anonymkode: fda01...a36 ikke meg du siterte ,men ikke alle kan bare bli prostituert, du må være pen og vite hva du driver med. hadde alle kunne vært prostituerte så hadde det nok vært færre kvinner med høyere utdanning idag. ikke alle er pen nok eller har det som trengs Anonymkode: 33db1...1e4 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #14 Skrevet 11. november 2017 Jeg har solgt unna det meste vi har, så er ikke mye igjen å selge 😢 Jeg tror nok ikke eskortejobber er lett her hvor jeg bor. Hadde jeg bodd i Oslo kunne jeg nok vurdert det. Så desperat er jeg faktisk... Ønsker bare å få tilbake livet mitt og å kunne bli en god mamma igjen... Anonymkode: ac4d7...64a
Skap-plass Skrevet 11. november 2017 #15 Skrevet 11. november 2017 Du kan pusse opp møbler og selge med god fortjeneste hvis du setter deg litt inn i hvilke du kan tjene mye på.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #16 Skrevet 11. november 2017 Jeg er HELT åpen for gråsonetips... Anonymkode: ac4d7...64a 2
Ellatin Skrevet 11. november 2017 #17 Skrevet 11. november 2017 Du trenger penger til behandling? Vurdert å gå til fastlege og få henvisning til en plass hvor du kan få behandlingen uten å måtte betale? 6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #18 Skrevet 11. november 2017 Privatsjåfør i helgene. Vaskejobb svart. Legg ut at du kan gjøre småoppdrag på finn.no. Anonymkode: 7c183...f71
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #19 Skrevet 11. november 2017 1 minutt siden, Ellatin skrev: Du trenger penger til behandling? Vurdert å gå til fastlege og få henvisning til en plass hvor du kan få behandlingen uten å måtte betale? Ingen mulighet, da dette ikke dekkes. Anonymkode: ac4d7...64a
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #20 Skrevet 11. november 2017 Hva er det slags behandling du må ha, som staten ikke mener du egentlig trenger? Anonymkode: 47914...6ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå