Gå til innhold

I morgen er det finale i Outback Jack.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅå, som jeg gleder meg. jeg håper han ikke velger Marissa. Jeg tror hun er med kun for å vinne uansett hvem det hadde vært. Jeg skal ihvertfall sitte foran skjermen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også planer om å se det, men så klarte jeg å finne ut av hvem som blir valgt via en eller annen tulleside på nettet.. :roll:

Skrevet

Hmmm, det blir spennende og se da... Jeg skal sitte klar når det begynner..

Skrevet

Siden jeg ikke får sett det i kveld fant jeg like godt ut av det nå......så jeg vet hvem han velger til slutt :wink:

Skrevet

Blir spennende, jeg skal ihvertfall se på!!!

Skrevet

Jeg skal også se på! Jeg har vært så uenig i utstemmingene i dette programmet... Jeg trodde virkelig at Natalie var den første som ville gå ut, men nå håper jeg hun vinner fremfor Marissa. Hun virker skikkelig kald og bitchy...

Favorittene mine var Maria eller Courtney.

Skrevet

Visst om jeg skal se :o Har fulgt med fra 1 episode og ikke misset en :oops:

Håper Natalie vinner, marissa er jo bare der for å lage kvalm! like greit hun brunetten jeg ikke husker navnet på gikk ut sist, for ellers måtte to som ikke har noe imot hverandre sloss om fyren!

Skrevet

jepp,ska sitte klistret til skjermen...go nathalie :P og etterpå skal jeg se sos barnevakten :wink:

Skrevet

Vet hvem som "vinner", men skal se det fordi jeg ikke har noe bedre å ta meg til.

Skrevet

Vedda på han velge Marissa. Ho har vanvittig "makt" over han. Han er jo heilt fjerta av ho!

GO NATHALIE!!! Syns ho er kjempekul, sjølv om eg syns ho virka en smule dødskjempeveldig teit først.

Spennande!! *klistre seg foran TV`en*

Skrevet

HVORDAN GIKK DET? Hvem valgte hun og hvordan reagerte hun? og hun som ikke ble valgt?

Ble sittende å se på tv3 og glemte at det var :oops:

Skrevet

Glemte det selv, fulgte med på kampen. Heldigvis skrudde jeg over på Tv-Norge ved en feil og så at han valgte Nathalie!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurer alltid mest på om folk er sammen ennå, jeg :)

Skrevet

Likte Marissa best jeg da... Men var jo søt hun Natalie også :)

Skrevet

..men det som irriterte meg med Natalie, var at hun hadde panneluggen langt ned i fjeset. Fikk så lyst til å ta alt håret hennes bak i en stram hestehale, for å se hvordan hun egentlig så ut under alt det håret!!!!

(men det er nå meg, da...)

Skrevet
..men det som irriterte meg med Natalie, var at hun hadde panneluggen langt ned i fjeset. Fikk så lyst til å ta alt håret hennes bak i en stram hestehale, for å se hvordan hun egentlig så ut under alt det håret!!!!

(men det er nå meg, da...)

...ikke bare deg nei! Jeg også! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes det virker som om alle damene er skuespillere. Virka hvertfall blåst i hue alle som var med :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...